کد خبر: 845873
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اردبیل:
رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اردبیل گفت:امسال با جدیت بیشتر50هزار و ۳۳۱ ورزشکار در استان اردبیل ساماندهی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، کمال نورالله‌زاده در جلسه تشریح عملکرد سال 95 هیئت پزشکی ورزشی استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به اهمیت بحث ساماندهی ورزشکاران در استان اردبیل جلسات متعددی برگزار شد و سرانجام بنابر این شد که زیرپوشش قرار دادن ورزشکاران در استان اردبیل به صورت همه‌جانبه و با جدیت در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته به تعداد 50 هزار و 331 ورزشکار در استان اردبیل از خدمات پزشکی ورزشی بهره‌مند شده‌اند، افزود: از این تعداد ورزشکار 35 هزار و 725 نفر آنان آقا و 14 هزار و 606 نفر آنان خانم هستند که در مقایسه با مدت مشابه سال 94 افزایش چهار هزار و 731 نفری داشتیم که این نشان از رشد و توسعه بخش ورزشی در استان است که امیدواریم به همین منوال ادامه یابد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اردبیل بیان کرد: ساماندهی ورزشکاران در سال جدید با اهتمام ویژه‌ای در دستور کار قرار داده شده که امیدواریم با اقدامات انجام یافته به تمامی اهداف مورد نظر دست یابیم و شاهد ارتقای خدمات فرهنگی و جلب رضایت ورزشکاران باشیم.

نوراله‌زاده بیان کرد: اگر بتوانیم فرهنگ ورزشی را در استان اردبیل به صورت همه‌جانبه ترویج دهیم به طور حتم نقش مهمی در رابطه با بهبود وضعیت جسمانی افراد خواهد داشت و به طور حتم از این طریق شاهد تامین سلامت جان مردم خواهیم بود که به همین منظور برنامه‌ریزیها و اقدامات لازم در این زمینه انجام داده شده است.

وی با اشاره به ارائه مشاوره‌های روانشناسی برای ورزشکاران تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ارائه مشاوره‌های روانشناسی از جمله اقداماتی است که برای بهبود وضعیت روانی ورزشکاران در نظر گرفته شده است، چرا که اگر ورزشکار با روانشناس ارتباط داشته باشد از مدیریت روانی و فکری خوب در حرکات ورزشی بهره‌مند خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر