کد خبر: 845840
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
حلقه اصلي كرسنت كساني هستند كه اكنون مسئول وزارت نفت هستند و در قوه قضائيه پرونده و برخي حكم انفصال از خدمت دارند.
به گزارش فارس، عليرضا زاكاني، نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي، در صفحه تلگرامي خود نوشت راجع به كرسنت تا سال 87 ما اطلاعات دقيقي نداشتيم تا اينكه اين اسناد در دفتر عباس يزدان‌پناه رفيق مهدي هاشمي از سوي پليس ضدفساد انگليس پيدا شد و اين اسناد به دادگاه نروژ رفت و با درخواست سازمان بازرسي زمان آقاي پورمحمدي به ايران آمد اما در بازرسي كل كشور بايگاني شد؛ ايشان الان وزير دولت آقاي روحاني است كه علاقه دارد اطلاعات را محرمانه كند؛ كل اسناد بعد از دوره ايشان به دست ما رسيد.
 
اتفاقات تلخي در قرارداد كرسنت افتاده است. آن‌قدر ملت ايران ضرر كرده كه حد و حساب ندارد، چهارگروه دلال است، يك دلال ما به ازاي هر 50 سنت 8 سنت را مي‌گيرد، يعني سهم 70 ميليون نفر جمعيت ايران 50 سنت بود و فقط يك نفر هشت سنت. با 54 ميليارد دلار (بيش از 200 هزار ميليارد تومان) عدم‌النفع قرارداد كرسنت، مي‌توان كل مدارس كشور را تخريب كرد و از نو ساخت، جوري كه 13/5 ميليون دانش‌آموز ما در معرض زلزله و آتش سوزي و سرما و گرما نباشند.
 
حلقه اصلي كرسنت كساني هستند كه در حال حاضر مسئول وزارت نفت هستند و الان در قوه قضائيه پرونده دارند، برخي حكم انفصال از خدمت از دستگاه قضايي دارند اما الان در اين وزارتخانه مدير هستند؛ لايه‌هاي پنهان‌تري هم هست كه آقاي زنگنه مي‌داند. شب روزي كه بنا شد رأي‌گيري براي وزراي دولت فعلي شود ما تا ساعت 2 نيمه شب با آقاي دهقان روي پرونده‌هاي وزرا كار كرديم، صبح ساعت 4 هم در اتوبان شهيد صيادشيرازي آقاي نادران را سوار كرديم و به مجلس آمديم. هنوز اذان نگفته بودند، يك برگه كاغذ برداشتيم و اسامي را نوشتيم و در جايي كه برگه مي‌زنند آن را چسبانديم و تا صبح كشيك داديم كه كسي برگه را جدا نكند. ساعت 7 شد از هيئت رئيسه آمدند، اطلاعات برگه را وارد برگه اصلي كردند، نماينده‌ها هم امضا كرده بودند، بنده نفر اول مخالف آقاي زنگنه نوشته بودم و داشتم آماده نطق مي‌شدم كه آقاي نادران آمد خنديد و گفت آقاي لاريجاني قرعه‌كشي و اسم ما را حذف كرد، در حالي كه چنين چيزي در آيين‌نامه نيست، اما انجام داد. به خاطر همين من رفتم از يكي از نماينده‌ها هفت دقيقه وقت گرفتم و صحبت كردم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار