کد خبر: 845758
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
پس از ضربه فرزندان روح الله به سایت آمدنیوز و در دست گرفتن مدیریت آن، اسناد مهمی از سرپلهای داخلی این سایت و کانال آن و همچنین مدیرمسئول این سایت به دست آمد.
به گزارش تهران پرس، بنابراین گزارش  روح الله زم فرزند حجت الاسلام زم که تا پیش از این ادعا میکرد مدیریت این سایت بعهده وی نیست و حتی در مصاحبه با صدای آمریکا این ادعا را تکرار کرده بود پس از در اختیار گرفتن این سایت توسط فرزندان روح الله  اسنادی به دست امد که نشان می دهد رو ح الله زم مدیر مسئول این سایت و کانال است و کلیه اسناد پرداختی توسط وس بوده است.

در فیلم  زیر مصاحبه روح الله زم با صدای آمریکا را مشاهده می کنید که در آن به دروغ ادعا م یکند که مدیر سایت آمد نیوز نیست.

در اسناد زیر پرداخت هزینه های سایت با کارت اعتباری روح الله زم  مشاهده می شود که  آخرین پرداخت مربوط به تمدید دامنه برای  دو ماه پیش است که توسط کارت اعتباری زم پرداخت شده است.

 
در ادامه اطلاعات مربوط به who is سایت مشاهده می شود که به نام روح الله زم ثبت شده است.
 


همزمان با ضربه فرزندان روح الله به سایت مفسد آمدنیوز، تعدادی از سرپلهای داخلی این سایت و برخی از مسئولان آن نیز شناسایی شدند.

بنابر این گزارش همزمان با ضربه به این سایت مشخص شد روح الله زم مسئول اصلی این سایت می باشد و برخی از رابطین داخلی آن نیز كه بعضا در برخی مجموعه ها مشغول به فعالیت هستند كاملا شناسایی شدند.

این گزارش می افزاید سرپلهای داخلی آمدنیوز به برخی از مشاوران و مدیران دولتی وصل بوده اند و بعضا دسترسی به برخی بولتنها و اخبار محرمانه نیز دسترسی داشته اند .

همچنین روح الله زم بعنوان مسئول سایت نقش اصلی را در این سایت ایفا می كند. به جاست حجت الاسلام زم كه این روزها دارای مسئولیت دولتی نیز می باشد در مورد فرزند خود و دسترسی وی به برخی اطلاعات محرمانه كه در اختیار حجت الاسلام زم می باشد، پاسخگو باشد .

اطلاعات تكمیلی در این زمینه به زودی منتشر می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار