کد خبر: 845666
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی:
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت: اقدامات سمن ها سایر دستگاه‌های زیربط در حوزه نورزوگاه‌ها قابل تحسین بود.

جلیل جباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در ارومیه اظهارداشت: از چندماه گذشته موضوع همکاری و حضور تشکل های مردم نهاد در این مراسم یکی از تاکیدات رئیس سازمان بود که خوشبختانه به نحو شایسته ای در این استان محقق شد .

وی تصریح کرد : علاوه بر ارومیه در شهرهای مختلف استان من جمله خوی مهاباد ماکو نقده تکاب شاهین دژ و بوکان نیز از انجمن های مردم نهاد فعالیت داشته و در اجرای مراسم نوروزگاه ما را یاری کردند .

جباری با اشاره به تعدادی از این انجمن ها افزود : در ارومیه با همکاری حوزه هنری تبلیغات اسلامی ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ستاد اقامه نماز استان ، اداره کل امور عشایری و موسسات فرهنگی هنری پارلاق حیات ، شمیم و نگاه طلایی برنامه های متنوعی اجرا شد .

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی ادامه داد : در شهرهای مختلف استان نیز با بهره مندی از کانون نمایش اداره ارشاد اسلامی نقده در پایگاه ملی حسنلو ، گروه هنری اداره ارشاد اسلامی تکاب ، انجمن محیط زیست شاهین دژ ، شورای شهر و شهردار بوکان ، هیات ورزشهای همگانی و بازیهای بومی و محلی و هم چنین گروه نمایش موسسه کریمی در مهاباد و موسسه فرهنگی هنری یاپراق در خوی برنامه های مفرح و فرهنگی منطبق با آداب و سنن هر شهر برای مسافرین نوروزی اجرا گردید.

جباری با قدردانی از این گروه ها یاد آور شد : مراسم نوروزگاه تجربه بسیار خوبی برای همکاری با انجمن ها و سمن های مردم نهاد بود که بایستی از مدیران این انجمن ها قدرانی کرده و از تجارب و تخصص ایشان در برنامه های آتی نیز بهره مند شویم.

گفتنی است مراسم ویژه نوروزگاه از سوم تا نهم فروردین ماه سال جاری با حضور انجمن ها و سمن های فعال در محل مدرسه تاریخی 22 بهمن ارومیه برگزار شده وبا استقبال بسیار خوب مردمی روبه رو شد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر