کد خبر: 845656
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
فرماندار:
 فرماندار شهرستان سمنان گفت : در سال گذشته 786 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به 47 واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان پرداخت شد.
سیدعباس دانایی افزود : ظرفیت اقتصادی و تولیدی شهرستان سمنان به دلیل زیرساخت ناحیه صنعتی بسیار مطلوب است و باید این ظرفیت ها برای افزایش سرمایه گذاری در مرکز استان اطلاع رسانی شود.
وی اظهارداشت : تسهیلات رونق تولید در سال گذشته جان دوباره به واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه فعال این شهرستان بخشید و با برنامه ریزی های هدفمند این برنامه ها برای سال 96 نیز ادامه می یابد.
وی خاطرنشان کرد : ارایه تسهیلات رونق تولید به چهار واحد صنعتی سمنان به ارزش یکهزار و 212 میلیارد ریال در دستور کار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قرار دارد که با پیگیری های انجام شده مراحل بانکی این واحدها درحال انجام است.
فرماندار سمنان عملکرد دولت تدبیر و امید در ارایه تسهیلات رونق تولید و بازگشت تعداد قابل توجهی از این واحدها به چرخه تولید را مطلوب دانست و گفت : باید این برنامه های اشتغال آفرین با حمایت مسوولان نظام در کشور بیش از پیش ادامه یابد.
دانایی ادامه داد : زیر ساخت لازم برای افزایش اشتغال و رونق اقتصادی در استان وجود دارد و باید با حمایت های همه جانبه بانک ها و سایر دستگاه های اجرایی برای کاهش نرخ بیکاری در سمنان گام برداشت.
وی تصریح کرد : واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان سمنان با سرمایه گذاری بخش خصوصی به رونق بیشتر می رسند و باید با شناساندن ظرفیت های اقتصادی استان به فعالان اقتصادی برای آبادانی این دیار گام برداریم.
وی اضافه کرد : شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در سال گذشته با تلاش مضاعف دولت تدبیر و امید در کشور اجرایی شد و باید در سال جاری با وحدت و همدلی برای افزایش اشتغال در کشور گام های موثرتر برداریم.
فرماندار سمنان گفت : منویات رهبر انقلاب همواره مورد تاکید دستگاه های اجرایی بوده است و به یقین در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال،آمار بیکاری در استان سمنان به یاری خداوند کاهش چشمگیری می یابد.
 748 واحد صنعتی و کشاورزی استان سمنان به ارزش 404 میلیارد تومان تا کنون موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید شده اند.
استان سمنان حدود یک هزار و 800 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری دارد و دولت یازدهم برای رونق بخشی به چرخه اقتصادی تولید داخلی با توجه به رهنمودهای رهبری درباره تحقق اقتصاد مقاومتی، ارایه تسهیلات رونق تولید را از سال 95 درنظر گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار