کد خبر: 845431
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل از به‌کارگیری ۲۲۰ هزار تن آسفالت برای اصلاح معابر شهری اردبیل خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اهمیت مطالبات و خواسته‌های مردم اصلاح معابر شهری از جمله مهمترین اقداماتی است که هم‌اکنون در دستور کار قرار داده شده و امیدواریم بتوانیم در کمترین زمان ممکن عملیات بهسازی معابر شهری را به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به این‌‌که مهمترین هدف ما بهبود تردد شهروندان است، افزود: نباید از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نشود، بلکه باید با تلاش و اهتمام جدی نیروهای شهرداری اجرای این پروژه‌ مهم عمرانی را هر چه سریعتر به اتمام برسانیم و از این طریق شاهد بهبود وضعیت معابر شهری باشیم.

شهردار اردبیل با بیان این‌که زمستان سال گذشته شاهد تخریب جدی آسفالت بودیم، بیان کرد: مشکلات موجود در رابطه با وضعیت جوی هوای زمستان سال گذشته سبب شده که آسفالت‌گذاری معابر شهری در اولویت قرار داده شود و نیاز است که اقدامات لازم برای آسفالت‌ریزی هر چه سریعتر آغاز شود.

لطف‌اللهیان بیان کرد: همزمان با شروع عملیات اجرایی پروژه‌های مختلف عمرانی در سطح شهر، زیرسازی، آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر نیز آغاز شده است که براساس پیش‌بینی‌های انجام شده انتظار می‌رود اجرای این طرح 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز داشته باشد.

وی تصریح کرد:با توجه به مساعد شدن شرایط جوی عملیات عمرانی در سطح شهر اردبیل با جدیت شروع می‌شود و امیدواریم در کمترین زمان ممکن اجرای این عملیات را به پایان رسانده و شاهد بهبود وضعیت معابر در آینده‌ای نزدیک باشیم که به همین منظور در حال حاضر تمهیدات لازم اتخاذ شده است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر