کد خبر: 845408
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
فرمانده انتظامی استان سمنان:
فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به کشته شدن 236 نفر در جاده‌های سمنان گفت: راه استاندارد باید در سمنان تعریف شود.
سردار روح‌الامین قاسمی  به آمار کشته‌شدگان جاده‌ای اشاره کرد و افزود: در بحث تصادفات جاده‌ای در سال جاری، 24 درصد کاهش تصادفات داشتیم که با توجه به کبیسه بودن سال و افزایش هشت درصدی مسافرت‌های نوروزی، آمار کشته‌ها برابر با سال قبل بوده است.
وی تصریح کرد: در ایام نوروز و در سال جدید، تعداد کشته‌شدگان جاده‌ای استان سمنان 25 نفر بوده است که دو تن آنها بومی بوده‌اند.
فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: 76 درصد کشته‌شدگان تصادفات ناشی از خواب‌آلودگی رانندگان بوده است که مربوط به واژگونی خودروها می‌شود.
قاسمی با بیان اینکه در استان سمنان باید راه استاندارد تعریف شود، اظهار کرد: استان سمنان در سال گذشته 236 نفر کشته جاده‌ای ناشی از تصادفات داشت که این عدد کمی نیست و همه دستگاه‌ها باید در این قضیه ورود کنند و پای کار بیایند.
وی گفت: پلیس یک دستگاه است و با تمام قوا شبانه‌روز فعالیت می‌کند و باید سایر نهادهای مرتبط نیز برای رفع این مشکل وارد میدان شوند.
فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: نداشتن تنوع، باریک بودن و خستگی راه، شکستگی آسفالت‌ها و انحراف به چپ و راست رانندگان در جاده‌های شکسته باعث خستگی و منجر به تصادفات جاده‌ای می‌شود و این موضوعات نیروی انتظامی را درگیر کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار