کد خبر: 845407
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
سومین همایش از سلسله همایش‌های سلامت و زندگی شهرستان شاهرود با سخنرانی در سه موضوع مبتلابه جامعه امروز ایران برگزار می‌شود.
 سید امیررضا حسینی نژاد مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این همایش ضمن اعلام این خبر گفت: سومین همایش سلامت و زندگی با ارائه موضوعاتی چون دلگرمی و شادکامی در زندگی با ارائه دکتر علی‌محمد نظری روانشناس و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، پرسش و پاسخ دیابت و درمان آن توسط دکتر عباس توکلیان فوق تخصص غدد متابولیسم عضو هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و عوارض کم‌تحرکی و ارائه راهکار توسط دکتر علی یونسیان عضو هیات علمی دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار خواهد شد.
وی افزود: در برنامه‌های جنبی این همایش نیز کارگاه‌هایی با موضوع مهارت‌های کاربردی- ارتباطی شاد زیستن توسط مرضیه رفعتی و معصومه ابراهیمی از مدرسان دانشگاه ارائه خواهد شد.
حسینی نژاد با برشمردن اجرای موفق دو همایش قبلی از مردم خواست تا در این همایش نیز که به‌صورت کاملا رایگان برگزار خواهد شد شرکت کنند.
وی بیان کرد: حضور در همه فعالیت‌های همایش اعم از کمیته‌ها، کارگاه و سخنرانی‌ها رایگان است و حضور در کارگاه‌های جنبی نیز با ثبت‌نام قبلی بوده و یک ساعت قبل از شروع سخنرانی‌ها آغاز می‌شود.
مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی همایش سلامت و زندگی اظهار کرد: این‌گونه همایش‌ها در آینده نیز در پریودهای منظم زمانی برگزار خواهد شد و مردم می‌توانند موضوعات موردعلاقه خود را برای جلسات بعدی به دبیرخانه همایش واقع در دانشگاه صنعتی شاهرود و یا در روز برگزاری همایش به مسئولان برگزاری ارائه نمایند.
این همایش به همت دانشگاه صنعتی، دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره ورزش و جوانان شاهرود و دانشگاه علوم پزشکی تهران در تاریخ 5 اردیبهشت‌ماه 1396 ساعت 16 در تالار شقایق‌های دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر