کد خبر: 845402
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت آیت الله حاج شیخ هادی باریک بین پدر شهید گرانقدر «مرتضی باریک بین» این ضایعه را به خانواده این روحانی عالیقدر تسلیت گفت.
به گزارش «ایثار»، پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی به شرح ذیل است:
 
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم آیت الله باریک بین
سلام علیکم
رحلت روحانی عالیقدر مجاهد حضرت آیت الله حاج شیخ هادی باریک بین پدر معظم «شهید معزز مرتضی باریک بین»، موجب تالم و اندوه فراوان گردید. آن عالم ربانی و روحانی والامقامی که عمر گرانمایه و پربرکت خویش را خالصانه و متعهدانه در مسیر حق و حقیقت و خدمت به اسلام و انقلاب سپری کردند و خدمات ارزشمندی به جامعه اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه نمودند. روحانی فقیدی که عشق به امام و ولایت مداری را سرلوحه خویش قرار دادند و بیش از سه دهه در جایگاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و همچنین سه دوره عضویت در مجلس خبرگان رهبری منشا خدمات شایسته ای گردیدند.
ارتحال این عالم ربانی را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام، حوزه های علمیه، بیت مکرم ایشان و مردم شریف قزوین تسلیت عرض می نمایم. از پروردگار متعال علو درجات را برای این عالم بزرگوار و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسالت می نمایم.
سید محمد علی شهیدی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار