کد خبر: 845264
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
عاقل حبیبیان

ملی‌پوش رویینگ ایران با اشاره به تمرین‌های زمستانی تیم ملی گفت: متاسفانه به دلیل سرمای هوا نتوانستم تمرین زمستانی خوبی داشته باشیم.

عاقل حبیبیان در گفت و گو با ایسنا،‌ درباره شرایط تمرین ملی‌پوشان در مریوان اظهار کرد: در آغاز سال جدید تمرین‌هایمان را شروع کردیم و خدا را شکر شروع تمرین‌ها مناسب بود. همه بچه‌ها هم انگیزه دارند و می‌خواهند که رشد کنند اما خب کارمان سخت است و باید خیلی تلاش کنیم.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به اهمیت فصل زمستان برای قایقرانی تمرین‌های این فصل چطور برای ملی‌پوشان گذشته؟ بیان کرد: زمستان اصلا خوب نبود. نه از نظر بدنسازی خوب تمرین کردیم و نه از نظر پارو. فصل زمستان را کلا از دست داده‌ایم. متاسفانه هوا در مریوان خیلی سرد بود و با توجه به بارندگی بسیار زیاد و یخبندان اصلا فرصت تمرین نداشتیم. نتوانستیم تمرین کینم و واقعا زمستان خوبی را پشت‌سر نگذاشتیم.

ملی‌پوش رویینگ ایران ادامه داد: ما امسال مسابقات آسیایی مهمی داریم اما تمام برنامه‌های ما برای بازی‌های آسیایی سال آینده در جاکارتا است. هدف رویینگ درخشش در بازی‌های آسیایی است و باید برای آن آماده شویم. اکنون هم فدراسیون انتخاب خوبی داشته و با جیوگانیک قرارداد بسته و قرار است او از اردیبهشت کارش را شروع کند. باید ببینیم چه برنامه‌ای برای ما خواهد داشت. ما منتظر هستیم تا ببینیم چه کار خواهد کرد. بالاخره ما زمستان را از دست داده‌ایم و این مساله تاثیر منفی بر کارمان خواهد داشت.

حبیبیان در پاسخ به این سوال که آیا این مربی رومانیایی برای ایران خوب است؟ گفت: او مربی خوبی است. با جیوگانیک کار کرده‌ام و می‌دانم به خوبی رویینگ را می‌شناسد و کاربلد است. مطمئنا اگر امکانات و شرایط لازم را داشته باشد جواب خواهد داد. باید از برنامه‌هایش حمایت شود تا با خیال آسوده کارش را انجام دهد.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به بالا رفتن توقع‌ها از خودش شرایطش را در فاصله یک سال مانده به بازی‌های آسیایی چطور می‌بیند؟ بیان کرد: کارم واقعا سخت است. کار همه ملی‌پوشان دشوار شده‌است. همه حریفان ما تلاش کرده و سرمایه‌گذاری می‌کنند. اردوهای خوب دارند و زیر نظر مربیان با دانش کار کرده‌اند. اکنون جدا از کشورهای مدعی قبل، عراق، ازبکستان،‌هنگ کنگ،‌تایلند و اندونزی نیز واقعا شرایط خوبی پیدا کرده‌اند.

ملی‌پوش رویینگ ایران در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی به اردوی خارجی نیاز دارد؟ گفت: نیاز اصلی ما این است که در جایی اردو داشته باشیم که بدون دغدغه تمرین کنیم. یک جای خوب در ایران باشد که دغدغه امکانات،‌ بدنسازی،‌ تمرین پارو،‌ اسکان،‌ غذا و آب نداشته باشیم از نظر روانی شرایط بهتری پیدا می‌کنیم. در کنار این اردو می‌توانیم تمرین‌های مقطعی در خارج از کشور هم داشته باشیم که فرصت تمرین در کنار ورزشکاران خارجی برایمان ایجاد شود.

حبیبیان در پاسخ به این سوال که مگر اکنون دغدغه آب و غذا وجود دارد و در کل شرایط تمرین مریوان چطور است؟ گفت: متاسفانه کیفیت غذا خوب نیست. باید امکانات بیشتری برای ورزشکاران وجود داشته باشد. ما زمستان را از دست داده‌ایم و این واقعا برایمان خوب نیست. دو روز گذشته تمرین هم به دلیل ریزگردها را از دست داده‌ایم و نتوانستیم تمرین کنیم.

او در پاسخ به این سوال که ماجرای مسمومیت ملی‌پوشان چیست؟ تصریح کرد: واقعا خودمان هم نمی‌دانیم. همه بچه‌ها مسموم شده‌اند و خوب نمی‌شوند. بیمارستان رفته‌اند و سرم زده‌اند اما برخی حالشان بدتر شده‌است. برخی که نتوانستند تمرین کنند و برخی هم با همان بیماری به آب زده‌اند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار