کد خبر: 845210
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: با راه‌اندازی مجموعه گردشگری پل معلق روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مشگین‌شهر افزایش یافته است.

مجید خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگارجوان آنلاین  در اردبیل اظهار کرد: با راه‌اندازی مجموعه گردشگری پل معلق روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مشگین‌شهر افزایش یافته و هم اکنون شاهد تحول عظیمی در بخش گردشگری مشگین‌شهر هستیم و زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه حضور گردشگران داخلی و خارجی در پل معلق افزایش یافته است، گفت: تلاش سرمایه‌گذاران مجموعه گردشگری پل معلق در این زمینه شایسته قدردانی است که با راه‌اندازی یک مجموعه گردشگری بکر و زیبا شرایط حضور گردشگران را فراهم کرده‌اند.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر شاهد تحول عظیمی در بخش اقتصادی شهرستان مشگین‌شهر هستیم، تصریح کرد: با راه‌اندازی مجموعه گردشگری پل معلق اقتصاد منطقه نیز بهبود یافته است، چرا که گردشگرانی که به پل معلق مشگین‌شهر می‌آیند علاوه بر بازدید از مناطق مختلف شهرستان در این شهر نیز اسکان می‌یابند که این امر درآمد زیادی را برای منطقه داشته است.

خدابخش با اشاره به اینکه بعد از راه‌اندازی پل معلق مشگین‌شهر فروش مراکز مواد غذایی در این شهرستان نیز چند برابر شده است، افزود: این مجموعه یک نعمت بسیار بزرگ برای منطقه بوده که توانسته است شور و حال خاصی در بین مردم منطقه و گردشگران ایجاد کند.

وی با بیان اینکه محوطه پل معلق به شکل ویژه ساماندهی می‌شود، اظهار کرد: در این زمینه مسئولان شهرستان مشگین‌شهر موظفند بدون هیچ بهانه‌ای محوطه پل معلق را به شکل زیبا طراحی کنند تا شاهد جذب گردشگران داخلی و خارجی باشیم.

استاندار اردبیل از برنامه‌ریزی برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی پل معلق مشگین‌شهر برای راه‌اندازی فازهای بعدی خبر داد و گفت: انتظار می‌رود با بهره‌برداری از فازهای بعدی این پروژه تحول عظیمی در بخش گردشگری مشگین‌شهر به وجود آید که این امر دستاوردهای بسیار زیادی را برای استان اردبیل خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر