کد خبر: 845208
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اردبیل:
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اردبیل گفت: طبق آمار به دست آمده از جمعیت ۱.۲ میلیون نفری استان ۳ درصد آنها گرفتار مواد مخدرند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،بهنام بهشتی در آئین افتتاحیه کارگاه منطقه‌ای مقابله با مواد مخدر در اردبیل اظهار کرد:  طبق آمار به دست آمده از جمعیت 1.2 میلیون نفری استان اردبیل 3 درصد آنها گرفتار مواد مخدر هستند و خوشبختانه استان اردبیل از نظر میزان اعتیاد به مواد مخدر جز استانهای با وضعیت سفید است.

وی با اشاره به این‌که این کارگاه با حضور نمایندگان سمنهای فعال آغاز می‌شود، افزود: با توجه به این‌که اعتیاد و طلاق از جمله مهمترین معضل و آسیبهای اجتماعی هستند نیاز است اقدامات لازم برای کاهش این معضل در دستور کار قرار داده شده تا بتوانیم به تمامی اهداف مورد نظر در رابطه با کاهش این معضلهای اساسی دست یابیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: فرآیندهای نوین حمایت طلبی و اجتماعی کردن طرحهای داوطلبانه مبارزه با اعتیاد در سازمانهای مردم نهاد از عناوین اصلی این کارگاه است که در این کارگاهی که به مدت چهار روز برگزار می‌شود نمایندگان از استانهای مختلفی حضور خواهند داشت.

بهشتی بیان کرد: تداوم برگزاری این کارگاهها و ترویج این فرهنگ در رابطه با کاهش اعتیاد بسیار حائز اهمیت است که امیدواریم بتوانیم با اقدامات انجام یافته به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه جامه عمل پوشانده و شاهد بهبود وضعیت کنونی با ریشه‌کن شدن اعتیاد از منطقه باشیم.

وی هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی منطقه‌ای را شبکه‌سازی آموزشی از طریق تشکیل منطقه‌ای آموزشی پنجگانه در کشور عنوان کرد و تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این کارگاه بتوانیم این اهداف را محقق کرده و در رابطه با کاهش معضل اعتیاد اقدامات لازم و مورد نیاز را انجام دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر