کد خبر: 845207
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
معاون آموزش و پرورش اردبیل:
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مرحله استانی جشنواره سراسری نوجوان سالم نیمه نخست اردیبهشت‌ماه به میزبانی مشگین‌شهر برگزار می‌‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،منصور صاحب در جلسه کارگروه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر استان اردبیل اظهار کرد: آیین اختتامیه و مرحله استانی ششمین جشنواره نوجوان سالم به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان مشگین‌شهر در نیمه نخست اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود.

وی از حضور گسترده دانش‌آموزان و معلمان استان اردبیل در ششمین جشنواره کشوری نوجوان سالم خبر داد و افزود: در زمینه داوری آثار و برگزاری آیین اختتامیه ششمین دوره جشنواره نوجوان سالم باید هماهنگیها و برنامه‌ریزیهای لازم و اساسی برگزار شود تا شاهد برگزاری هر چه بهتر و گسترده‌تر این آئین در مشگین‌شهر باشیم.

صاحب با اشاره به آسیبهای اجتماعی در جامعه و اثرات زیان‌بار آن تصریح کرد: موضوع کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی جزو اولویتهای آموزش و پرورش و از دغدغه‌های مهم مسئولین دلسوز نظام و استان بوده چرا که آسیبهای اجتماعی همواره آفتی در مسیر رشد و تعالی جامعه بوده و آن را از مسیر توسعه خود منحرف می‌کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: باید پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و تلاش در راستای کاهش و کنترل این آسیبها با اقدامات مختلف از جمله اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانیهای لازم در کنار وظیفه کاری به عنوان وظیفه انسانی و دینی مورد اهتمام تمامی معلمان، مربیان و همکاران قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش ورزش در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی گفت: به هر میزان تلاش کنیم تا فعالیتهای بدنی و ورزشی را در دانش‌آموزان و نوجوانان ارتقا داده و در این زمینه با سرمایه‌گذاریهای مناسب زمینه حضور دانش‌آموزان در برنامه‌های ورزشی را ارتقا دهیم می‌توانیم شاهد کاهش هر چه بیشتر آسیبهای اجتماعی در بین این قشر باشیم که این امر از اولویتها و برنامه‌های مهم در استان بوده و در این حوزه برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر