کد خبر: 845176
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
اداره کل فنی وحرفه ای گلستان
تیراندازمدیر کل فنی وحرفه ای گلستان از اجرای بیش از 2 میلیون وچهارصد و5 هزار نفر ساعت برای 11 هزار نفر در سال 95 در مراکزثابت فنی وحرفه ای استان خبر داد

ابوالفضل تیر انداز مدیرکل از اجرای 2میلیون و چهارصد و 5هزار نفر ساعت برای 11 هزار نفر در سال 95 در مراکز ثابت آموزش فنی وحرفه ای استان خبر داد.

تیرانداز با اشاره به گروه های هدف مراجعه کننده به مراکز فنی وحرفه ای استان گفت: هرم تحصیلی متقاضیان آموزش های مهارتی به سمت مدارک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکترا سوق پیدا کرده و در کارگاه های آموزش فنی وحرفه ای پویایی و اشتیاق موج می زند.

وی در ادامه با تشریح اهمیت تنوع بخشی و توجه به فضای کسبو کار واقعی به منظور ارائه خدمات موثر بیان داشت: شناخت واقعی از نیاز بازار کار و تنظیم و هماهنگی برنامه های آموزشی می تواندنرخ اشتغال زایی آموزش های مهارتی را افزایش دهد. با این نیازها که دغدغه ی تمامی مسئولین نظام وکشور می باشد .

تیرانداز در بخشی دیگر ضمن برشمردن همکاری های انجام پذیرفته با سایر دستگاهها و موسسات آموزشی تصریح نمود : ظرفیت های محدود مراکز آموزش فنی وحرفه ای در حال حاضر نمی تواند پاسخ گوی تمام نیازهای جامعه باشد .

حس مشارکت موجود در مدیران استان و همکاری و کمک های سخت افزاری و نرم افزاری سایر دستگاهها و موسسات آموزشی می تواند نرخ برخورداری جامعه گلستانی از آموزش های مهارتی مراکز ثابت را افزایش دهد .

وی در پایان خاطر نشان کرد : در حوزه مراکز ثابت 802 دوره آموزشی با 311 حرفه با حجم 2 میلیون و چهارصد و پنج هزار و 758 نفر ساعت جهت 11 هزار و 574 نفر ، که 28 درصد از آنها خانم و 72 درصد آقا می باشند .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر