کد خبر: 845147
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
جبهه مردمي حتماً در تعامل با نامزد نهايي اين جبهه تيمي را به عنوان مشاوران و افرادي كه مي‌توانند كمك‌رسان كشور باشند، معرفي خواهد كرد.
مرضيه وحيد دستجردي، سخنگوي شوراي مركزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به قابليت رقابت‌پذيري گزينه نهايي جبهه مردمي با حسن روحاني اظهار كرد: كساني كه كانديدا مي‌شوند، همگي رقابت‌پذير هستند. كسي باورش نمي‌شد كه آقاي روحاني قبل از انتخاب، رأي بياورد. وي افزود: مسئله تعيين‌كننده اين است كه شعارها و گفتماني كه مطرح مي‌شود، چقدر بتواند مورد مقبوليت و محبوبيت مردم قرار بگيرد. درباره اين مسئله، نقش رسانه‌ها بسيار تعيين‌كننده است.  وزير اسبق بهداشت و درمان در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه فرآيند تيم معرفي شده در كنار گزينه نهايي جبهه مردمي چگونه است، گفت: جبهه مردمي حتماً در تعامل با نامزد نهايي جبهه - از ميان پنج نفري كه اخيراً انتخاب شدند - تيمي را به عنوان مشاوران و افرادي كه مي‌توانند در حوزه‌هاي مشكل‌دار كشور، كمك‌رسان باشند، معرفي خواهد كرد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حجت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
0
0
اهای اعضای جمنا پیروزی فقط در وحدت است اگر اقایان نامزدها وحدت نداشته باشند شکست طبیعی است مثل 4 سال قبل نشود
تدبیر کنید وحدت داشته باشید که رمز پیروزی در وحدت است نه گفتن عیب رقیب او که اصلا حسنی ندارد و برای مردم هم روشن است شما عیب اختلاف نداشته باشید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار