کد خبر: 844936
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
مسؤول انجمن راویان دفاع مقدس شاهرود خبر داد
مسؤول انجمن راویان دفاع مقدس شهرستان شاهرود از برپایی بیش از 40 غرفه یادمان‌های شهدای این شهرستان در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خبر داد.
 محفل روایتگری دفاع مقدس با حضور پیشکسوتان، ایثارگران و راویان دفاع مقدس  در قرارگاه آسمانی‌ها، محل برگزاری دو اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود برگزار شد.
در این محفل، محمدرضا قاسمی و علیرضا عامری، از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس به بیان خاطراتی از آن دوران به‌خصوص شور و نشاط ایام عید در دوران دفاع مقدس و سفره‌های هفت‌سین پرداختند.
عباس اکبریان، مسؤول ستاد مردمی اجلاسیه شهدا و مسؤول انجمن راویان دفاع مقدس شهرستان شاهرود در این محفل با اشاره به برگزاری دو اجلاسیه شهدای شهرستان، بر لزوم حضور پیشکسوتان و ایثارگران در این برنامه تأکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا این دو اجلاسیه مانند نخستین اجلاسیه شهدای شهرستان در سال 94 در جامعه اثرگذار باشد و سبب همدلی و هم‌افزایی بین همه آحاد مردم شود.
وی با اشاره به برپایی غرفه یادمان شهدا در قرارگاه آسمانی‌ها گفت: مانند اجلاسیه سال 94، بیش از 40 غرفه از ستاد یادواره‌های شهدای شهرستان شاهرود برپا خواهد شد تا یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شود و بتوان فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نشر و گسترش داد.
این محفل شهدایی در راستای دو اجلاسیه شهدای  شهرستان شاهرود در قرارگاه آسمانی، محل برگزاری این دو اجلاسیه در ضلع شمال غربی میدان حسینی شاهرودی واقع در جاده مشهد برگزار شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار