کد خبر: 844933
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اعلام کرد:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای بیمارستان این دانشگاه در شاهرود گفت: تا 15 اردیبهشت‌ماه امسال 13 تخت سی‌سی‌یو و آی سی یو به بیمارستان دانشگاه آزاد شاهرود اضافه می‌شود .
دکتر سید حسین بدیعی که به مناسبت آغاز سال جدید در جمع کارکنان و اساتید این دانشگاه سخن می‌گفت، ضمن تبریک آغاز سال نو و یاد و خاطره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی محصول انقلاب و یکی از رویش‌های آن است.

وی با بیان اینکه وجود هزاران کارمند و عضو هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی نمونه بارزی از تحقق شعار اشتغال است که این دانشگاه آن را با سرمایه‌های خود اجرایی کرده است افزود: در سراسر ایران هزاران کارمند و مدرس در این دانشگاه خدمت می‌کنند که این مهم نمونه بارزی از ایجاد اشتغال در این مجموعه بزرگ است.

وی افزود: نزدیک به 50 درصد افراد مشغول به تحصیل در سیستم آموزش عالی کشور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند .

وی با بیان اینکه روزی تحصیل برای همه یک آرزو بود افزود: در گذشته قبول شدن در دانشگاه یک مشکل جدی بود که به لطف انقلاب و وجود همین دانشگاه امروز این مشکل بزرگ حل‌شده است.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان اظهار کرد: اتفاقات خیلی خوبی در دانشگاه آزاد افتاد و همین باعث شد کشور از لحاظ نیروی متخصص در جایگاه خاص خودش قرار گرفته و در علوم مختلف و از جمله در علوم هسته‌ای جایگاه ویژه‌ای پیدا کند.

وی با بیان اینکه با استقامتی که ملت و مسئولین انجام دادند دنیا امروز انرژی هسته‌ای ما را به رسمیت شناخته ادامه داد: البته در این راه هزینه‌های زیادی هم پرداخت شد و مطمئن باشید که استقامت‌ها بازهم جواب خواهد داد.

بدیعی به حمایت‌های کشورهای مختلف از صدام در جنگ 8ساله اشاره و تصریح کرد: ما در جنگ تحمیلی به‌جز خدا هیچ‌کس را در دنیا نداشتیم اما ده‌ها کشور به صدام کمک می‌کردند.تمام کشورها چه ازلحاظ پول چه ازلحاظ فنّاوری و جنگ‌افزار، به عراق کمک می‌کردند اما رشادت رزمندگان و آن دیدگاه بلند حضرت امام و مسئولان کشور باعث شد که ایران این عزت و افتخار و جایگاه ویژه را در خاورمیانه به دست بیاورد.

بدیعی به امنیت بالای ایران اشاره کرد و افزود: بسیاری از کشورها متحیر ماندند که این سربازان گمنام چه کردند که هیچ اتفاقی در کشور ما توسط داعش انجام نگرفته در حالی که در کشورهای اروپایی مثل فرانسه و آلمان، در افغانستان، عراق، یمن و...داعشی‌ها دست به عملیات تروریستی می‌زنند ولی در ایران ناکام ماندند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بااشاره به بدهی نزدیک به 23 میلیارد تومانی این دانشگاه در آغاز به کار خود گفت: امروز خوشبختانه این بدهی تقریبا به 6 میلیارد تومان کاهش یافته است.

وی با اشاره به رشد کمی و کیفی خدمات بیمارستان دانشگاه آزاد در شاهرود افزود: اشغال تخت بیمارستان زمانی در شاهرود به 32 درصد رسیده بود اما طی یک سال گذشته این میزان به 80 درصد رسیده است.

دکتر بدیعی بیان کرد: به‌زودی 8 تخت سی‌سی‌یو و 5 تخت آی سی یو به بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) اضافه می‌شود و فضای فیزیکی آن نیز تا 15 اردیبهشت آماده می‌شود .

وی ادامه داد: برای تجهیز این تخت‌ها نیاز به 1 میلیارد و 300 میلیون تومان تجهیزات داریم ضمن اینکه خدمات ویژه‌تری برای بیماران قلبی در بیمارستان در نظر خواهیم گرفت.

بدیعی همچنین بر لزوم معرفی خدمات این دانشگاه تاکید و اظهار کرد: با رایزنی‌های روابط عمومی دانشگاه در سال گذشته 1200 دانش‌آموز از این دانشگاه بازدید کردند که در شناسایی پتانسیل‌های دانشگاه بسیار کار مؤثری بود که امیدواریم در سال جدید هم این دست فعالیت‌ها ادامه یابد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر