کد خبر: 844925
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
در قالب برنامه های سفر رئیس جمهوری؛
با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و در قالب برنامه های سفر رئیس جمهوری، 2 طرح شرکت عقاب افشان سمنان بهره برداری و آغاز شد.
 همزمان با سفر یک روزه دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری به سمنان، روز پنجشنبه با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت 2 طرح شرکت عقاب افشان سمنان با ایجاد300 فرصت شغلی روز هفدهم فروردین 96 بهره برداری شد.
در این آیین، گام اول خط تولید ساخت مینی بوس با ظرفیت اولیه تولید سالیانه 500 دستگاه به بهره برداری رسید و طرح خط رنگ رباتیک خودرو به روش pp/EC کلنگ زنی شد و در قالب این 2 طرح 300 نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.
شرکت عقاب افشان سمنان در کیلومتر 7 جاده دامغان، روبه ‌روی شهرک صنعتی سمنان واقع شده است و سالانه بیش از 700 دستگاه اتوبوس بین شهری و درون شهری در شرکت عقاب افشان سمنان تولید می شود.
بیش از یک هزار و 800 واحد صنعتی کوچک و متوسط در استان سمنان فعالیت دارد.
در سفر دکتر روحانی در روز هفدهم فروردین 96 به سمنان در قالب چهارمین سفر کاروان تدبیر و امید به استان ها در سالجاری، 18 طرح عمرانی و صنعتی با بیش از 11 هزار و 670 میلیارد ریال اعتبار و ایجاد اشتغال برای بیش از 885 نفر از طریق ویدئوکنفرانس بهره برداری و کلنگ زنی می شود که شامل افتتاح 17 طرح و آغاز عملیات اجرایی یک طرح صنعتی است.
محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، حسینعلی امیری معاون امور مجلس ریاست جمهوری، سید امیرمحسن ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر کشور و چندین معاون وزیر در این سفر رئیس جمهوری را همراهی می کنند.
افتتاح طرح بهسازی توسعه عوامل پروازی فرودگاه سمنان، راه اصلی گرمسار- چنداب، طرح قطار محلی تهران- ورامین- گرمسار، افتتاح تقاطع غیرهمسطح درجزین، بهسازی محور شاهرود- گرگان، افتتاح چند باب پل و مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی از طرح های افتتاحی وزارت راه و شهرسازی، افتتاح سامانه آبیاری تحت فشار به مساحت پنج هزار هکتار از طرح های افتتاحی در حوزه وزارت جهادکشاورزی، افتتاح طرح فرابرد هوشمند میهن، طرح های شکوفا بهداشت و شکوفا شیمی آرین از طرح های افتتاحی در حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت، افتتاح ساختمان اداره امور مالیاتی استان و سایت امداد هوایی و آشیانه بالگرد هلال احمر نیز دیگر طرح های افتتاحی از طریق ویدئوکنفرانس با حضور دکتر روحانی رئیس جمهوری بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر