کد خبر: 844916
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
هنوز اتفاق خاصي براي «موسي (ع)» نيفتاده است و همچنان در دوران سرگرداني تيغ بني اسرائيل به سر مي‌بريم و شياطين انسي و جني به دنبال اين هستند كه اين كار متوقف و ساخته نشود...
هنوز اتفاق خاصي براي «موسي (ع)» نيفتاده است و همچنان در دوران سرگرداني تيغ بني اسرائيل به سر مي‌بريم و شياطين انسي و جني به دنبال اين هستند كه اين كار متوقف و ساخته نشود؛ البته برخي فرشته‌هاي انسي و جني هم موافق ساخت اين پروژه هستند و تلاش‌هاي زيادي براي ساخت آن مي‌كنند.
 
 جمال شورجه كه مدتي است در تدارك توليد پروژه «موسي(ع)» است در اين ارتباط به ايسنا گفته: منتظر اين پروژه هستم كه به عنوان تكليف آن را به سرانجام برسانم. اگر اين كار را رها كنم زماني خواهد بود كه از من ساقط شود و به‌كار ديگري بپردازم.
 
چشم‌هايي پشت اين پروژه بوده است از جمله مقام معظم رهبري اما اينكه چرا كليد نمي‌خورد اين سؤال را بايد از مسئولان پرسيد. هر چند پروژه‌هاي قبلي از جمله «يوسف پيامبر(ع)» و «مردان آنجلس» نيز با اين وضعيت صعب كار خود را شروع كردند و دچار همين اوضاع شدند. آن موقع ريش‌هايمان سفيد نبود و اين دو كار تجربه شگرفي براي ما بود. اما متأسفانه مسئولان ما در حال حاضر اين خودباوري را قبول ندارند كه دوستان ما تجربه دارند و اين تجربه‌ها پيش از اين ثابت شده است هرچند خيلي‌ها هم بوده‌اند كه نه در مديريت بودجه و نه در مديريت انتقال مفاهيم ارزشي موفق نبوده‌اند.
 
جمال شورجه در پايان درباره علت تأخير در ساخت پروژه تاريخي «موسي (ع)» يادآور شد: شايد مشكلات ديگري وجود دارد كه ما از آن بي‌خبر هستيم. اميدواريم مسئولان تلويزيون به اين باور برسند كه اين توانمندي براي ساخت اين پروژه وجود دارد.
 
پس از «مردان آنجلس» بود كه مقام معظم رهبري فرمودند كه اين گروه مي‌توانند كارهاي بزرگ‌تري انجام دهند. از همان موقع اين تشخيص داده شد.
منتها مسئولان تلويزيون يا دوست ندارند يا به اين باور نرسيده‌اند و به‌رغم اينكه ما بودجه را تأمين كرده بوديم و برآوردي هم نسبت به بودجه داشتيم اعلام كردند كه اين بودجه بسيار زياد است يا در محتواي داستان اختلاف نظر داشتند.
 
اينكه چه لزومي دارد همه معجزات پيامبر نشان داده شود كه ما اگر بخواهيم زير بار اين سلايق برويم داستان چيز ديگري مي‌شود، بنابراين بايد تلاش شود اين پروژه از نگاه‌هاي سطحي و زودگذر به دور باشد و اگر اين گونه باشد اثرگذار نخواهد بود.
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
1
صدا و سیما برای سریالهالی بی محتوا بودجه دارد ولی برای چنین سریالهایی که در آشکار نمودن دروغهای صهیونیزم یهودی برای مردم جهان نقش اساسی میتواند داشته باشد، بودجه ندارد.

سریالهایی مانند مردان آنجلس ، حضرت یوسف (ع) ، بشارت منجی و تمامی سریالهای تاریخی-مذهبی هرگز کهنه نمیشوند و مخاطب بارها دوست دارد این سریالها را تماشا کند.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
0
1
به خدا قسم اگه فقط به خاطر خدا کار میکنید حتما"پیروز خواهید شد ومطمئن باشید که قدم گذاشتن در وادیهای سخت چه بسا از نبرد مستقیم در هشت سال دفاع مقدس هم سخت تر باشد زیرا آنجا میدانی که آنکس مقابل توست دشمن توست.ببینیید اگر براوتوکل کردید دیگر نباید از هیچ چیز نگران باشید آنوقت است که باید بردستان تک تک مردان این عرصه بوسه زد .ایران وایرانی باید همیشه جزء پیشگامان میادین سخت که پیامبران الهی دران وادی قدم نهادند باشند.زیرا ما طلایه دار حکومت اسلامی ودینی درجهان هستیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار