کد خبر: 844902
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
حضور نوروزي رهبر انقلاب در منزل يكي از شهداي مشهد
رهبر معظم انقلاب اسلامي با حضور در منزل يكي از شهداي مشهد فرمودند: آن كساني كه در تبليغات‌شان، در حرف‌هاي‌شان حزب‌اللهي را مي‌كوبند، جوان‌هاي مؤمن را مي‌كوبند، در واقع دارند به كشور و آينده‌ كشور لطمه مي‌زنند.
نوروزِ رهبر انقلاب، امسال نيز مانند سال‌هاي گذشته بدون ديدار با خانواده شهيدان سرافراز به پايان نرسيد. يكي از اين شهيدان، شهيد غلامرضا صمديان از مشهد مقدس بود. معظم‌له با حضور در منزل اين شهيد سرافراز نكاتي بيان فرمودند كه پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله خامنه‌اي (KHAMENEI.IR) نظر به اهميت آن در مسير رشد جوانان عزيز انقلابي، بخش‌هايي از بيانات را به نظر خوانندگان محترم مي‌رساند. «ان‌شاءالله جوانان ما قدر بدانند، كار كنند و خودشان را بسازند. اين كشور به جوان‌هاي انقلابي و حزب‌اللهي و مؤمن احتياج دارد. آن كساني كه در تبليغات‌شان، در حرف‌هاي‌شان حزب‌اللهي را مي‌كوبند، بسيجي را مي‌كوبند، جوان‌هاي مؤمن را مي‌كوبند، نمي‌فهمند چكار دارند مي‌كنند؛ در واقع دارند به كشور و آينده كشور لطمه مي‌زنند.
 
هر چه كه معلومات‌تان بيشتر باشد در محيط ديني و انقلابي مي‌توانيد مفيدتر باشيد... درستان را پيش ببريد و خط بسيجي و انقلابي را از دست ندهيد. بدانيد كه... راه لغزنده‌اي است، يعني يك رفيق بد، يك مشاور بد، يك استاد بد، يك حادثه نامناسب گاهي پاي انسان را مي‌لغزاند، انسان بايد حواسش جمع باشد، اين حواس‌جمعي در تعبيرات قرآني اسمش چي است؟ تقوا... اينها را اگر مراقبت كنيد ان‌شاءالله آينده شما از گذشته‌تان خيلي بهتر خواهد شد و ان‌شاءالله براي كشورتان، براي اسلام، براي انقلاب، براي نظام مفيد خواهيد بود در آينده، به‌حول و قوّه الهي».
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد علی جهان بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
0
درود بر فرزند خلف امام خمینی و سلام بر رهبر عزیز یا الله اید امام الخامنه ای
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار