کد خبر: 844901
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
خطيب نماز جمعه تهران تأكيد كرد
خطيب نماز جمعه تهران با اشاره به در پيش بودن ايام انتخابات، مردم را به حضور پرشور و حداكثري در پاي صندوق‌هاي رأي دعوت كرد و گفت: نمايش وحدت ملي در پاي صندوق‌هاي رأي خدمت به اسلام و نظام است.
آيت‌الله محمد امامي كاشاني در خطبه‌هاي عبادي سياسي نماز جمعه اين هفته تهران با اشاره به شعار سال 1396 رهبر معظم انقلاب مبني بر اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال، مسئله توليد و اشتغال را با توجه به سوره والعصر تبيين كرد. وي در ادامه بر بهره‌برداري از زمان تأكيد كرد و افزود: با اوضاعي كه در دنيا مي‌بينيم و مشكلاتي كه در كشور وجود دارد، به اين نتيجه مي‌رسيم كه تنها مسئله اقتصاد مقاومتي است كه كشور را از اين مشكلات نجات مي‌دهد و عزت و استقلال مي‌بخشد.
امام جمعه موقت تهران داشتن ايمان و باور به توليد ملي را لازمه تحقق اقتصاد مقاومتي خواند و گفت: هر فردي در هر جايگاهي بايد به اقتصاد مقاومتي و توليد ملي ايمان داشته باشد و جنس داخلي نيز با كيفيت توليد شود كه اگر چنين بود خدمت به كشور و در غير اين صورت خيانت به كشور است. وي ورود كالاهاي قاچاق را خيانت به كشور و جلوگيري از ورود كالاهاي غيرضرور و مراقبت از توليد ملي را خدمت به كشور خواند و اظهار داشت: اگر در همه طبقات چه در دستگاه‌هاي تقنيني، اجرايي و قضايي و چه در متن جامعه ايمان باشد كه عزت و استقلال كشور در چيست، قاچاق وارد نمي‌شد.
آيت‌الله امامي كاشاني افزود: اگر كارگر ما ايمان داشته باشد و در توليد كالاي داخلي دقت كند، اين كالا با كالاي خارجي رقابت مي‌كند اما اگر بي‌اعتنايي كند و اجناس معيوب به دست مردم دهد كه بعد از مدتي ايرادهاي آن پيدا شود، اين نشانه بي‌ايماني مدير و كارگران در توليد اين كالا است. وي با بيان اينكه شعار رهبر معظم انقلاب مربوط به استقلال و عزت كشور است، به تبيين چرايي و ضرورت توجه به اين شعار پرداخت و گفت: اگر در مجلس ايمان به توليد داخل مورد توجه قرار بگيرد، قوانيني كه كار را ارزش و به اشتغال اهميت مي‌دهد، تصويب مي‌شود.
   
مقابله با مشكلات نيازمند حركت جهادي است
خطيب نماز جمعه تهران همگان را به تفكر در اين زمينه دعوت كرد و با طرح اين سؤال كه بهترين قانون براي نجات كشور از اين وضعيت چيست، ديگر دستگاه‌ها اعم از دستگاه‌هاي قوه مجريه و قضائيه را به داشتن اهتمام ويژه‌اي در اين زمينه دعوت كرد. وي همچنين تعطيلي‌هاي كشور به ويژه در ايام نوروز را مورد انتقاد قرار داد و با بيان اينكه تعطيلي‌ها با روح اقتصاد مقاومتي تناسبي ندارد، گفت: با توجه به مشكلات داخلي و خارجي كه كشور را تهديد مي‌كند، نيازمند يك حركت جهادي براي مقابله با اين مشكلات هستيم. امام جمعه موقت تهران از مجلس شوراي اسلامي خواست كه براي كاهش تعطيلي‌ها فكري كند. وي يادآور شد: جنايت‌هاي امريكا و دولت‌هاي غربي مانند حمله موشكي امروز امريكا به پايگاه هوايي سوريه، قراردادن سلاح‌هاي شيميايي در اختيار تروريست‌ها و اتهام حمله شيميايي ارتش سوريه به مردم و كمك كشورهاي منطقه به رژيم صهيونيستي، دنيا را به قهقرا برده است.
   
نمايش وحدت ملي با حضور پاي صندوق‌هاي رأي
آيت‌الله امامي كاشاني در ادامه با اشاره به در پيش بودن انتخابات رياست جمهوري و شوراي اسلامي شهر و روستا، ابراز اميدواري كرد كه ملت روشن و بيدار ايران اسلامي در روز انتخابات با حضور همگاني در پاي صندوق‌هاي رأي، يك وحدت ملي بي‌نظير به وجود بياورند. خطيب نماز جمعه تهران با بيان اينكه كشور ايران اسلامي در دنيا آبروي فراواني كسب كرده و استكبار نيز به دنبال برجسته كردن نقاط ضعف و بي‌آبرو كردن كشور است، حضور همگاني، انسجام و وحدت ملي در پاي صندوق‌هاي رأي را خدمت به اسلام، ملت و تاريخ عنوان كرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فرامرز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
0
البته این تعطیلات را که میگویند تنها در مورد ادارات دولتی و حکومتی است ما کارگران بویژه کارگران بخش خصوصی از این امکانات بی بهره و گاهی مورد بهره کشی هم واقع می شویم بویژه کسانیکه در شغل دست فروشی هستند. و از این تعطیلات که قوای سه گانه کشور دارند بی بهره هستند و همین دور شدن مسئولین از مردم که تنها در انتخابات خود را به مردم نزدیک میکنند یکی از دلایل این وضع کنونی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
0
اقای روحانی را باید رئیس جمهور همایش ونمایش وکنگره و سخنرانی و خود بزرگ بینی و حلال مجازی مشکلات واقتصاد دانست . از نظر ایشان مردم منتقد هم ناامید کننده ویاس اور ومخرب هستند . چون از نظر ایشان 100 روز وضع مردم کاملا تغییر کرد و بر جام کشور را نجات داد و وزرای ایشان مخصوصا ایتکار و نعمت زاده وزنکنه سمبول دانائی و صداقت و پاکی هستند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار