کد خبر: 844681
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
توسط معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی؛
معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی پیام نوروزی و بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال 96 در حرم مطهر امام هشتم(ع) را در قالب کتاب «بهار در بهار» چاپ و منتشر کرد.

کتاب بهار در بهار شامل بیست و هشتمین سخنرانی مقام معظم رهبری در اجتماع بزرگ زائران و مجاوران امام رضا(ع) در ابتدای سال 1396 به همراه گزیده سخنان 27 سال گذشته معظم له از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی و به همت اداره تولیدات فرهنگی چاپ و منتشر شد.

این کتاب در شمارگان 10هزار نسخه تهیه و تنظیم شده است و موضوعات اصلی آن شامل نگاهی به دو جهت درخشش ملت ایران در سال 95 با موضوع پایبندی به ارزش های انقلابی و پایبندی به مسائل ایمانی و دینی و دو موضوع امروز؛ مسائل اقتصادی کشور و انتخابات ملت ایران در سال96 است.

در بخشی از این کتاب آمده است: برادران و خواهران عزیز مسئله اقتصاد، مسئله اولویت‌دار کشور است، نه فقط امسال که چند سال است که این مسئله در رأس اولویت‌های فوری کشور قرار دارد و نیاز به تحرک اقتصادی به شکل صحیح و با برنامه‌ریزی صحیح در این چند سال محسوس بوده است و کارهایی هم شده است که من اشاره خواهم کرد. اولویت امروز ملت ایران مسئله اقتصادی است؛ یعنی امروز دشمنان جمهوری اسلامی برای اینکه بتوانند اهداف خودشان را در مورد ایران و ایرانی و جمهوری اسلامی محقق کنند، دنبال ضربه زدن اقتصادی به ملت ایرانند. هدف دشمن این است که بتواند با فشار‌های اقتصادی ملت ایران را نسبت به نظام جمهوری اسلامی دلسرد و دلزده کند و بین ملت ایران و نظام اسلامی فاصله بیندازد و هدف‌های خودش را از این راه دنبال کند.

همچنین عناوینی همچون امکانات لازم برای تولید ملی، الزامات تولید ملی، جلوگیری از واردات و جلوگیری از قاچاق، انتخابات به عنوان یکی از دو رکن مردم سالاری دینی، لزوم عمل به مرّ قانون در انتخابات، مردم سالاری دینی، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، اقتدار ملی و ظرفیت‌های کشور از نکات مهم و کلیدی بیانات مقام معظم رهبری در یکم فروردین 1396 درحرم مطهر رضوی است.

در پایان این کتاب خلاصه‌ای از بیانات مقام معظم رهبری در یکم فروردین در بیست و هشت سال گذشته در حرم مطهر رضوی آمده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار