کد خبر: 844670
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: در سال جدید تلاش می‌کنیم تا براساس برنامه‌ریزیهای لازم پروژه‌های نیمه‌تمام شهری در اردبیل را تکمیل و راه‌اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،حمید لطف‌اللهیان در جلسه بررسی پروژه‌های عمران شهری در اردبیل اظهار کرد: همراه با شروع سال جدید و مساعدت شرایط جوی در شهر اردبیل, سال جدید کاری نیز در این شهر آغاز شده و شاهد تداوم عملیات اجرایی پروژه‌های نیمه‌تمام هستیم.

وی با بیان اینکه تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های نمیه‌تمام شهری در اولویت کاری شهرداری است، گفت: منطقه گردشگری شورابیل یکی از مناطق مهم در شر اردبیل است که مراحل پایانی نصب چمن مصنوعی در این منطقه که یکی از پروژه‌های زیربنایی و انسان‌محور و توسعه‌محور شورابیل است از سر گرفته شده است.

شهردار اردبیل از لکه‌گیریهای معابر سطح شهر اردبیل در کنار آسفالت‌ریزیهای زیربنایی خبر داد و تصریح کرد: عملیات عمرانی تقاطع نیار نیز با مساعد شدن شرایط آب و هوایی از سر گرفته شد چرا که این پروژه از جمله اولویتهای شهرداری بوده و احداث تقاطع و میدان بزرگ نیار به کاهش تصادفات و تلفات رانندگی منجر خواهد شد.

لطف‌اللهیان با اشاره به اجرای پروژه پل قدس اردبیل بیان کرد: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده  در حال حاضر پروژه پل قدس اردبیل با 30 درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد که انتظار می‌رود با تلاش و همکاری پیمانکاران اجرای این پروژه سرعت بیشتری به خود بگیرد و با جدیت پیمانکاران اجرای این پروژه را هر چه سریعتر به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به این‌که عملیات اجرایی این پروژه از اواخر سال 94 آغاز شده است، افزود: متاسفانه به دلیل مشکلات و موانعی اجرای این پروژه به تعویق افتاده بود که از این پس تمام تلاش خود را برای اتمام این پروژه به کار خواهیم برد تا بتوانیم از این طریق مطالبات و خواسته‌های مردم را برطرف کرده و شاهد جلب رضایت آنان باشیم.

شهردار اردبیل گفت: با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود اوایل سال 97 شاهد تکمیل و راه‌اندازی این پروژه باشیم و بتوانیم در رابطه با کنترل ترافیک گامهای موثری برداریم و به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم و با ایجاد سرعت در اجرای این پروژه کم و کاستیهای موجود را از بین ببریم.

لطف‌اللهیان با اشاره به این‌که تسهیلات بانکی برای این پروژه با همکاری  شرکت سرمایه‌گذاری آتیه شهر اختصاص یافته است، بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم سرعت اجرای این پروژه را افزایش داده و شاهد تکمیل هر چه سریعتر این پروژه باشیم و از همشهریان انتظار داریم صبر و تحمل را مبنای کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این پروژه برطرف شدن مشکلات ترافیکی است که از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی‌شود و امیدواریم با همکاری و مشارکت مسئولین و دستگاههای مرتبط هر چه سریعتر شاهد کاهش و برطرف شدن این مشکلات و جلب رضایت مردم باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر