کد خبر: 844664
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
معاون آموزش و پرورش اردبیل:
معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:‌ اجرای برنامه‌های فرهنگی با رویکرد بومی اسلامی در طول مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز در اردبیل از اولویتهای اساسی ستاد برگزاری مسابقات است.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،مصطفی کافی در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز در اردبیل اظهار کرد: در راستای برگزاری مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز هماهنگیهای لازم برای تشکیل گروه سرود جهت اجرا در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات انجام شده است.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی با رویکرد بومی، اسلامی در طول مسابقات از اولویتهای اساسی ستاد برگزاری مسابقات است، گفت: اجرای سرودهای محلی و ملی می‌تواند جزو برنامه‌های فرهنگی باشد که برای غنی تر کردن فضای مسابقات باید از آن بهره‌برداری کرد.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه اعضا سرود تلفیقی از دانش‌آموزان ابتدایی و دوره اول متوسطه باشد، بیان کرد: از لباسهای یک دست و شالهای محلی متناسب با فرهنگ استان باید برای گروه سرود استفاده شود.

کافی تصریح کرد: با توجه به اینکه شرکت کنندگان در این سری از مسابقات از نقاط مختلف کشور حضور خواهند داشت، سرودها به صورت دو زبانه اجرا شده و در انتخاب مضمون سرود، تلفیقی از واژه‌های وطن، ولایت، شهدای مدافع حرم و نماز و عترت بهره ببریم.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر بانشاط و حماسی بودن محتوای سرود افزود: باید در زمینه برگزاری این دوره از مسابقات با هماهنگی و مشارکتهای لازم بتوانیم میزبانی شایسته‌ای داشته و از مزایای برگزاری این مسابقات در اردبیل به نحو شایسته‌ای بهره‌برداری کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر