کد خبر: 844663
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
معاون استاندار اردبیل:
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تخصیص آبهای گرم معدنی سرعین به صورت جزء برای مراکز رفاهی و هتلها کار غیرکارشناسی و غیراصولی بوده و ممنوع می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،جعفر فهیمی در جلسه بررسی مشکلات عمرانی و خدماتی شهرستان سرعین اظهار کرد: شهرستان سرعین به عنوان نگین گردشگری استان اردبیل نیازمند تهیه طرح جامع گردشگری در راستای توسعه همه جانبه و منطبق با قابلیتها و ظرفیتهای این منطقه گردشگری است.

وی گفت: لازم است در راستای توسعه همه جانبه شهرستان سرعین از سرمایه‌گذارانی که دارای تخصص کافی و سابقه سرمایه‌گذاری باشند دعوت شود تا با سرمایه‌گذاری مناسب جاذبه‌های این شهرستان را مطابق با نیازهای روز گردشگران ارتقا بدهند.

فهیمی تخصیص آبهای گرم معدنی این شهرستان را به صورت جزء به سرمایه‌گذاران خرد کار غیرکارشناسی  و غیراصولی دانست و بیان کرد: تخصیص آبهای گرم به صورت جز به هتلها و مراکز رفاهی در آینده علاوه بر ایجاد مشکلات زیست محیطی مشکلاتی را نیز برای سرمایه‌گذاران و مشترکان این آبهای گرم ایجاد خواهد کرد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: هر جا که 6 دانگ از چشمه‌های آبهای معدنی به بخش خصوصی واگذار شده مشکلات مالکیتی به حداقل رسیده است که به همین منظور باید برای توسعه ابهای معدنی این شهرستان از سرمایه‌گذاران خوشنام که ظرفیت سرمایه‌گذاری را داشته باشند دعوت و حمایت کرد.

وی افزود: با دعوت از سرمایه‌گذاران مجرب و ایجاد مراکز رفاهی و خدماتی مدرن و مناسب کیفیت خدمات‌رسانی به گردشگران ارتقا یافته و خاطره دلپذیری برای مسافران ورودی به این شهرستان رقم می‌خورد که ضروری است در این زمینه اهتمام و تلاش همه‌جانبه‌ای شده و سرمایه‌گذاران کاربلد به این حوزه جلب و جذب شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر