کد خبر: 844400
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
سپاه و بسيج نبايد در انتخابات هزينه هيچ جناحي شوند و بايد شاخص‌ها به صورتي به مردم معرفي شود كه انتخاب اصلح و درست براي همگان ميسر شود.
به گزارش تسنيم سردار غلامحسين غيب پرور رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ديدار با مسئولان و كاركنان اين سازمان با اشاره به زندگينامه شهداي شاخص سال 1396 كشور گفت: چقدر نسبت به اين بزرگواران دستان ما در پيشگاه خداوند متعال خالي است و واقعاً شهدا در درگاه الهي سعادتمند شدند. وي با تبريك سال جديد و در راستاي معرفي برنامه‌هاي بسيج در سال 1396 ادامه داد: برنامه‌هاي بسيج با برنامه‌هاي انقلاب اسلامي گره خورده است و تداوم انقلاب اسلامي به حضور دائمي نيروهاي انقلاب در صحنه‌هاي گوناگون مشروط است و بسيجيان از زمان جنگ تحميلي تاكنون اين را ثابت كرده‌اند. رئيس سازمان بسيج مستضعفين تأكيد كرد: ما بايد با انرژي مضاعف كار كنيم چراكه تهديدات انقلاب اسلامي هر روز پيچيده تر و خطرات آن بيشتر مي‌شود و بايد متناسب آن خود را به‌روز کنيم.
 
سردار غيب پرور با اشاره به ضرورت اعتلاي بسيج گفت: ما نبايد صرفاً به ابلاغيات اكتفا كنيم و اگر به فهم مسئوليت خود دست پيدا كنيم و به يك اعتماد متقابل در ميان اعضاي بسيج برسيم، اين رمز موفقيت در جهت اعتلاي بسيج و فرمايشات مقام معظم رهبري خواهد بود.
وي ادامه داد: لازمه اعتلاي بسيج توجه به اثر بخشي برنامه‌هاست؛ برنامه‌اي كه اثرات مثبت آن را در ميان جوانان و آحاد جامعه مشاهده كنيم.
 
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تأكيد بر اهميت كارآمدي برنامه‌هاي بسيج گفت: براي اثر بخشي در برنامه‌ها و اهداف بسيج بايد هم افزايي داشته باشيم، مهم اين است كه خروجي كار ما دلالت بر كارآمدي ما مي‌كند و بايد ثابت كنيم كه ما يك مجموعه كارآمد هستيم كه براي جهان اسلام حرف داريم و افق ديد بسيج انقلاب اسلامي است. سردار غيب پرور با تأكيد بر همكاري بين اقشار بسيج و بخش‌هاي مختلف دولت ادامه داد: اگر بسيج قدرت و زبان مطالبه‌گري نداشته باشد كاري از پيش نخواهيم برد و مطالبه بدون برنامه نيز بي‌معناست، اقشار بسيج بايد همكار و مددكار دولت باشند و ما به دولت بگوييم كه خاضعانه براي همكاري با دولت آماده‌ايم.
وي در ادامه گفت: حيات و پيشرفت انقلاب اسلامي منوط به ايجاد روحيه مطالبه‌گري در مردم و آحاد جامعه است.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پايان تأكيد كرد: سپاه و بسيج نبايد در انتخابات هزينه هيچ جناحي شوند و بايد شاخص‌ها به صورتي به مردم معرفي شود كه انتخاب اصلح و درست براي همگان ميسر شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار