کد خبر: 844391
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
دبير ستاد انتخابات کشور خبر داد
براي سه انتخابات پيش رو بيش از 200 ميليون تعرفه با حداقل 10 کد امنيتي خاص چاپ شده است.
علي پورعلي‌مطلق، دبير ستاد انتخابات کشور با اشاره به فراهم بودن تمامي مقدمات انتخابات در 29 ارديبهشت تصريح کرد: با توجه به اهميت انتخابات پيش‌رو کارهاي اجرايي و مقدماتي انتخابات از 9 ماه قبل از برگزاري انتخابات آغاز مي‌شود. وي افزود: تعرفه‌هاي سه انتخابات پيش‌رو چاپ و از امروز براي استان‌هاي مختلف ارسال مي‌شود.
 
دبير ستاد انتخابات کشور تأکيد کرد: اين فرآيند با نظارت کامل هيئت‌هاي نظارت شوراهاي شهر و روستا، هيئت نظارت مجلس و شوراي نگهبان انجام مي‌شود. پورعلي‌مطلق خاطرنشان کرد: چاپ تعرفه‌ها در يکي از چاپخانه‌هاي برتر کشور که اسناد بهادار در آن چاپ مي‌شود با حساسيت بالا صورت مي‌گيرد. وي تأکيد کرد: در تعرفه‌ها بيش از 10 کد امنيتي وارد شده که اين امر جعل اين اسناد را ناممکن ساخته است.
 
وي گفت: با توجه به سرشماري 95 نفوس و مسکن تعداد واجدان شرايط مشخص شده و بر اين اساس تعرفه‌ها با درصدي بالاتر چاپ شده است. پورعلي‌مطلق با اشاره به برگزاري انتخابات ميان‌دوره‌اي مجلس در استان‌هاي آذربايجان شرقي، هرمزگان و اصفهان گفت: تعداد تعرفه‌ها براساس آمار سرشماري و نوع انتخابات با حفاظت کامل به استان‌هاي مربوط ارسال مي‌شود. وي افزود: اقلام ديگر برگزاري انتخابات از جمله صندوق‌هاي رأي‌گيري، مهرها، بست‌ها و قفل‌ها آماده شده و براي استان‌ها ارسال مي‌شود. پورعلي‌مطلق گفت: همه مقدمات برگزاري انتخابات حداقل در 140 کشور آماده شده و ارسال خواهد شد. دبير ستاد انتخابات کشور گفت: با توجه به برگزاري انتخابات در 29 ارديبهشت رنگ تعرفه‌هاي انتخابات متفاوت خواهد بود و تعرفه‌هاي ارسال شده در روز انتخابات از بسته‌هاي مربوط خارج خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار