کد خبر: 844256
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
مدیرکل راهداری اردبیل:
مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: براساس اطلاعات ثبت شده توسط دستگاه‌های ترددشمار از آغاز سفرهای نوروزی میزان تردد وسایل نقلیه از محورهای مواصلاتی استان اردبیل ۱۱ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،علی رحمتی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: از 25 اسفندماه سال گذشته تا روز 13 فروردین‌ماه امسال تعداد 948 هزار و 443 تردد در محورهای مواصلاتی و جاده‌های استان اردبیل به ثبت رسیده که بیشترین تردد مربوط به خودروهای خروجی از استان بوده است.

وی تعداد خودروهای خروجی از استان اردبیل را و 484 هزار و 680 دستگاه برشمرد و بیان کرد: براساس ثبت اطلاعات توسط دستگاههای ترددشمار، در مقابل این تعداد خودروی خروجی از استان، تعداد 463 هزار و 765 خودرو نیز وارد استان اردبیل شده‌اند که میزان ترددهای خروجی بیش از ورودی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش ترددها به میزان بیش از 11 درصد در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و  گفت: میزان تردد خودروهای ورودی به استان اردبیل در این مدت با افزایش 3.2 درصدی و ترددهای خروجی نیز با افزایش 21 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه بوده است.

رحمتی از جابه جایی 111 هزار و 655 نفر مسافر نوروزی در استان اردبیل خبر داد و افزود: این تعداد مسافر توسط 11 هزار و 943 دستگاه جابه‌جا شده‌اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد سفرها 4.5 درصد کاهش یافته و شاهد کاهش تعداد مسافران نیز بوده‌ایم.

وی با اشاره به بارشهای اخیر برف در سطح جاده‌های استان اردبیل تصریح کرد: با تلاش راهداران و آماده‌باش نیروها و اقدامات در راستای برف‌روبی و نمک‌پاشی سطح جاده‌ها، تمامی محورهای مواصلاتی استان اعم از اصلی، فرعی و روستایی باز بوده و تردد در آنها جریان دارد و هیچ گونه مشکلی در زمینه تردد در محورهای استان به وجود نیامده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر