کد خبر: 844242
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خبر داد:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از مصرف بیش از 15 میلیون و 380 هزار لیتر بنزین در تعطيلات 13 روز ابتداي سالجاري در استان خبر داد.

فریدون یاسمی در گفت‌وگو با جوان درکردستان اظهار کرد: این میزان مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش چهار درصدی همراه بوده است.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروزی 66 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و 52 جایگاه باب سی.ان.جی در سطح استان کردستان نسبت به عرضه فرآورده‌های نفتی به همشهریان و مسافرین نوروزی فعال بودند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خاطر نشان کرد: با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مردم به ویژه مسافران نوروزی از اواسط اسفند ماه سال 95 با اعزام بیش از 20 اکیپ بازرسی به جایگاه‌های عرضه سطح استان شرکت نفت نیز برنامه‌ریزی‌های خود را آغاز و خوشبختانه هم‌اکنون هیچ گونه مشکلی در راستای توزیع انواع سوخت وجود ندارد.

*افزایش سه درصدی مصرف سی.ان.جی در کردستان

یاسمی بیان کرد: در‌ این مدت نیز با فعالیت 52 باب جایگاه سی.ان.جی منطقه بیش از شش میلیون و ۳۷۰ هزار متر مکعب سی.ان.جی در استان کردستان مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 3درصدی همراه بوده است.

وی همچنین مصرف نفتگاز منطقه در این مدت را 5 میلیون و 100 هزار لیتر بیان کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در پایان گفت: دراین ایام نیز بیش از 2 هزار جلد بروشور راهنمای مسافرین نوروزی توسط واحد روابط عمومی این منطقه تهیه که در قالب چادرهای مستقر در ورودی شهرستان‌های استان وجایگاه‌های عرضه دربین مسافرین توزیع شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر