کد خبر: 844137
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری: کتابخانه های عمومی از مهمترین مراکز فرهنگی هستند و باید تقویت شوند.

در این دیدار که روز دوشنبه 7 فروردین ماه در محل دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری صورت گرفت، مردانی گرمدره، معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ضمن اشاره به اهمیت لزوم افزایش سرانه مطالعه و نقش آن در ارتقا سطح فرهنگی جامعه افزود: کتاب و کتابخوانی و ترویج این فرهنگ از دغدغه های مقام معظم رهبری است و با توجه به اینکه کتابخانه های عمومی از مهمترین مراکز فرهنگی هستند باید تقویت شوند.

مردانی انس با کتاب را موجب آرامش انسان خواند و بیان داشت: به گفته بزرگان آرامشی که با کتاب حاصل می شود هیچ چیز نمی تواند جایگزین آن شود پس باید برای دستیابی به زندگی سالم با کتاب و کتابخوانی مأنوس باشیم.

فرهاد خلیل مقدم، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز در دیدار با معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ضمن تبریک انتصاب بجا و شایسته مردانی گرمدره در این سمت از رویکرد و دیدگاه بلند فرهنگی وی ابراز خرسندی کرد و افزود وجود این دیدگاه قطعا رشد و پیشرفت سطح فرهنگ کتابخوانی در استان را به همراه خواهد داشت.

گفتنی است استان چهارمحال و بختیاری دارای 51 باب کتابخانه عمومی می باشد که 12 باب از این کتابخانه ها در دولت تدبیر و امید راه اندازی شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر