کد خبر: 844135
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱

به گزارش «جوان آنلاین» به نقل از آسوشیتدپرس، روز گذشته توفان شدید بعد از اینکه جان دو نفر را در لوئینزینا گرفت امروز به بخش‌های جنوبی آلاباما رسید.

توفان در این مناطق باعث تخریب یدک کشی در ایالت لوئیزینا و موجب کشته شدن یک مادر و دختر 3 ساله‌ وی شد. این توفان همچنین باعث بارش شدید باران و تگرگ و رعد‌ و برق‌های شدید و وزش باد‌های شدیدتر شد.

فرماندار این ایالت، به مردم این مناطق هشدار داده که در جاده‌ها رانندگی نکنند و تلفن‌های همراه‌شان را برای پیگیری اخبار هواشناسی روز دوشنبه شارژ نگه دارند. وی در این باره گفت:‌ «این شرایط جوی بسیار خطرناک است.»

بر اساس گزارش خدمات آب و هوایی امریکا، این توفان با سرعتی حدود 180 کیلومتر در ساعت، این مناطق را درنوردیده است. دفتر پلیس این ایالت به آسوشیتدپرس گفت: «قبل از اینکه هشدار‌ی صادر شود، توفان به یک باره آغاز شد. ثانیه‌ای طول نکشید که یک یدک کش به طور کامل تخریب شد و یک مادر و دختر درجا کشته شدند.»

آژانس آب و هوایی امریکا همچنین این شرایط را بسیار خطرناک دانست. در پی این موضوع، فرماندار ایالت لوئیزینا، با هشدار نسبت به جو نامساعد آب و هوایی اعلام کرد: «این حادثه‌ای است که گریبانگیر تمام مناطق این ایالت خواهد شد و شرایط جوی احتمالاً تمام شب به همین شکل باقی خواهد ماند.»

در تازه‌ترین خبر نیز اعلام شده که توفان سقف پمپ‌بنزینی را در شهر الکسندریا، از جا کنده و باعث شده مشتریان و کارکنان پمپ‌بنزین به دنبال پناهگاه بگردند.

 

 
 
  قطعات بازمانده یدک کش تخریب شده که موجب کشته شدن یک مادر و دختر شد
 
 
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار