کد خبر: 843897
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
يك نماينده مجلس:
مردم به دنبال شماره تلفن روحاني هستند تا پيامك وي را جواب دهند و نمايندگان مجلس نيز از روحاني مي‌خواهند شماره تلفن خود را اعلام كند تا جواب پيامك تبريك نوروزي وي را بدهند!
روحاني شماره بدهد تا مردم هم به او پيامك بزنند!محمدجواد ابطحي نماينده خميني شهر در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگويي با اشاره به پيامك نوروزي حسن روحاني رئيس‌جمهور به تلفن همراه مردم گفت: ما از روحاني براي اين پيامك تشكر مي‌كنيم اما ما مي‌خواهيم جواب اين پيامك را بدهيم، به چه شماره‌اي پيامك بزنيم؟!
وي با بيان اينكه نمي‌دانيم روحاني شماره تلفن ما را از كجا به دست آورده، افزود: ما هم شماره رئيس‌جمهور را مي‌خواهيم تا جواب اين پيامك را بدهيم. همچنين در ايام نوروز مردم به ما مراجعه مي‌كردند و مي‌گفتند كه شماره تلفن روحاني را بدهيد تا ما جواب پيامك ايشان را بدهيم.
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس تصريح كرد: حقيقت اين است كه رئيس‌جمهور نه تنها جواب تلفن نمايندگان را نمي‌دهد بلكه حتي وزرا هم نمي‌توانند با وي تلفني صحبت كنند تا چه برسد مردم عادي!
 
وي افزود: در طول چهار سال گذشته براي بسياري ازمردم فرصتي فراهم نشده تا با رئيس‌جمهور خود صحبت كنند، حال كه رئيس‌جمهور پيامكي به مردم داده، مردم مي‌خواهند حداقل براي جواب اين پيامك هم شده، دو جمله با وي پيامكي درد دل كنند. روحاني در پنجم اسفند سال گذشته و دو روز قبل از انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري نيز پيامك براي مردم ارسال كرده بود.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
1
1
الحق که درست میگوید
روحانی شماره بده تا پاسخ محبت تو خالیش داده شود ولی متاسفانه امکانات را برای خودش یکطرفه کرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
1
1
پیامک ایشان بیشتر به تمسخر میماند تا تبریک سال نو.
بقول بی بی سریال ،تو جیب مارانزن تبریک عیدت پیش کش !
یک حرکت مثبت اقتصادی !یا کمی جربزه درمقابل امریکا از خودت نشان بدی هزار بار بهتر از پیامکت بود اقای رنگرز (نقاش باشی )کاش همونقدر که به رنگ محاسنت اهمیت میدادی !به فکر مردم پائین دست هم بودی ! این وبسیار بدتر ازاین پاسخ من به پیامک ایشان است !!!.
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
1
2
سلام علیکم
این روزها یکی از حقوق شهروندی که گوش شهروندان از شنیدن و عمل نکردن آن آزار می بیند ، « دانستن حق مردم است . » مردم از صدا و سیما انتظار دارند عملکرد دولت فعلی را توسط کارشناسان منتقد بطور مستند مورد نقد و بررسی قرار گیرد تا آگاهانه و فعال در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند . تا برای مردم روشن شود که آقای روحانی تا چه اندازه به وعده هایش عمل کرده ؟ با چه رویی دوباره می خواهند نامزد ریاست جمهوری شوند ؟ ایشان وعده تحول 100 روزه در حوزه اقتصاد را داد که متاسفانه تحول انجام شد اما برعکس ! به جای اشتغال جوانان ایرانی ، اشتغال برای کشور های بیگانه تحقق یافت . نه چرخ سانتریفیوژها چرخید و نه چرخ اقتصاد مردم .
برای ایشان که از قانون دم می زند یک مثال ساده می زنم : مگر مجلس شورای اسلامی حذف یارانه 3 میلیون خانوار ثروتمند را به تصویب نرساند ؟ چرا یارانه را که عذاب عظیم می دانید این مصوبه مجلس را اجرا نکردید ؟ البته اینجا مجلس شورای اسلامی هم زیر سوال می رود که چرا وظیفه نظارتی خود را انجام نداده است ؟!
سخنی هم با شورای محترم نگهبان دارم آیا کسی که ملبس به لباس روحانیت است و با زنان بی حجاب در کوهنوردی عکس یادگاری گرفته و در شبکه های مجازی دست به دست می گردد ، شخصی با تقواست ؟
آیا شخصی که برای هر سیم کارت ایرانی سه بار پیامک تبریک سال نو می دهد ، حافظ بیت المال است ؟ آیا کسی که با حقوق بگیران نجومی برخورد نکرده و بعضی از آن ها را در سمت های دیگر بکارگیری نموده و لقب ذخایر نظام گرفتند ، دلسوز افراد مستضعف است ؟ ( ببخشید قشر آسیب پذیر !!!! ) مطالب زیاد است اگر صدا و سیما برنامه ای برای انتقاد از دولت اختصاص دهد ، قول می دهم آقای روحانی توان پاسخگویی به یک برنامه یک ساعته را هم ندارد . نه اینکه ایشان با یک خبرنگاری که اجازه سوال کردن و بحث کردن را نداشته باشد در تلویزیون ظاهر شود و خودش بگوید و از حرف خودش لذت ببرد !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار