کد خبر: 843891
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
همزمان با روز طبيعت صورت مي‌گيرد
قائم‌مقام معاونت خدمات شهري شهرداري تهران، از توزيع پنج تن كيسه جمع آوري پسماند در بوستان‌هاي تهران در روز طبيعت خبر داد.
منصور باقرصاد با اشاره به جمع آوري پسماند خشك و ‌تر در روز ۱۳ فروردين ماه گفت: طبق برنامه‌ريزي‌ها امسال در اين روز پنج تن كيسه زباله در بوستان‌هاي شهرتهران بين مردم توزيع مي‌شود. وي با اشاره به حضور آموزشگران سازمان پسماند در اين روز ادامه داد: اين افراد با حضور در بوستان‌ها در روز سيزده بدر از مردم مي‌خواهند كه زباله‌هاي خود را در كيسه‌هاي تعيين شده بريزند. همچنين بروشوري با مضمون اينكه با طبيعت مهربان‌تر باشيم، بين شهروندان توزيع مي‌كنند. در انتهاي روز نيز كيسه‌هاي داده شده را از مردم تحويل مي‌گيرند. قائم مقام معاونت خدمات شهري شهرداري تهران با بيان اينكه در روز طبيعت توسط گروه آموزشي سازمان پسماند در چندين بوستان تئاتر آموزشي با مضمون مديريت پسماند اجرا مي‌شود، افزود: سعي كرده ايم در اين روز در تمامي بوستان‌هاي بزرگ پايتخت آموزشگران و مديران ادارات پسماند با حضور در بوستان‌ها با مردم چهره به چهره صحبت كنند تا آموزش‌هاي لازم درباره عدم رهاسازي پسماندها در طبيعت به آنها ارائه شود. وي با بيان اينكه امسال رنگ خاصي را براي كيسه‌هاي پسماند در نظر نگرفته ايم، تصريح كرد: غالباً كيسه‌ها آبي رنگ هستند، چراكه در اين روز معتقديم اكثر زباله‌هاي توليدي، پسماندهاي خشك هستند تا پسماندهاي تر.
 
باقرصاد در پايان با تأكيد بر اينكه هماهنگي تمامي كارها براي روز ۱۳ فروردين انجام شده است، خاطر نشان كرد: در پايان روز اين كيسه‌ها جمع آوري مي‌شوند و بعد از دپو از محيط خارج خواهند شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار