کد خبر: 843843
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
دولت يازدهم سود نقدي پرداختي در سال‌هاي گذشته به برخي از مشمولان سهام عدالت را از ارزش كلي سهامشان كسر كرد!
به گزارش تسنيم، طرح توزيع سهام عدالت از سال 85 در حالي در كشور اجرايي و عملي شده است كه بر اساس آن قرار شد در مدت 10 سال از محل سود اين سهام، اقساط سهام عدالت پرداخت شود و از ابتداي سال 95 اين سهام قابليت خريد و فروش توسط سهامداران را پيدا كند، البته طي اين سال‌ها بخشي از سود مالي سال‌هاي 85 و 86 سهام عدالت به برخي از مشمولان در سال‌هاي 86 و 87 در قالب رقم‌هاي 40 و 80 هزار توماني پرداخت شده كه پس از آن، قانوني به تصويب رسيد تا تعيين تكليف سهام عدالت ديگر سود نقدي به مشمولان پرداخته نشود.
بر اين اساس از نيمه اسفند سال گذشته نيز سامانه سهام عدالت راه‌اندازي شد تا مشمولان با مراجعه به آن از وضعيت سهام خود اطلاع پيدا كنند. از اين رو دارندگان سهام عدالت كه طي سال‌هاي گذشته سود نقدي 40 و 80 هزار توماني دريافت كرده‌اند با مراجعه به اين سامانه در صورتحساب خود متوجه درج توضيحات در خصوص اين سود نقدي شده‌اند و دولت اين مبالغ را از ارزش كلي سهام عدالت آنها كسر كرده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
فانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
0
1
به زعم دولت 11 هرکاری در کشور قبل از این دولت انجام شده مزخرف است. حتی کارهای خداپسندانه ! میدانید چرا ؟ چون دولت 11 کارهای غرب پسندانه را ملاک و شاخص کارها می داند .
فانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
0
1
به زعم دولت 11 هرکاری در کشور قبل از این دولت انجام شده مزخرف است. حتی کارهای خداپسندانه ! میدانید چرا ؟ چون دولت 11 کارهای غرب پسندانه را ملاک و شاخص کارها می داند .
ناصر سهرابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
0
1
با سلام به نظر میرسد این خبر باید اصلاح شود به شرح زیر:
1-قرار بود کل سهم پرداختی دهک های پایین یعنی مشمولان کمیته امداد و بهزیستی به طور رایگان سهام عدالت دریافت کنند که متاسفانه در صورتحسابها کل مبالغ سود سهام به کسر پرداختی ها ی 86 و 87 را به نفع خود به جیب زدند؟ و فقط الباقی مانده تا سقف یک میلیون تومان تخفیف انتخاباتی تا کید بشود تخفیف انتخاباتی داده شد؟
2-بله قرار بود از سال 1395 سهام آزاد شود اما باید قید شود چرا نشد؟میدانید سود سهام شرکتهای مشمول سهام عدالت کجا رفت ؟ بله مردم میدانند که پرداختهای به ظاهر قانونی به مسئولان شرکت های مشمول که بخشی از این پرداختها با عنوان فیش های نجومی و بخشی هم اختلاس های میلیاردی الحمدلله رونمایی شدند اما بخش زیادی هم شاید وقتی دیگر رونمایی شوند که باز مردم میدانند و خدا هم میداند اما این بعضی ها نمی دانند
ببخشید فکر کنم باید کمی تامل کنید! یا علی
3-
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار