کد خبر: 843784
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
سازمان حج و زيارت با صدور اطلاعيه‌اي اولويت‌هاي حج تمتع سال ١٣٩٦را اعلام كرد.
پس از يك سال محروميت زائران ايراني از حج تمتع، در آخرين روزهاي سال ٩٥، سازمان حج و زيارت ايران از توافق با عربستان براي حضور بيش از ٨٦ هزار زائر ايراني در حج تمتع ٩٦ و تأمين مطالبات جمهوري اسلامي ايران خبر داد.
 
در اطلاعيه سازمان حج و زيارت آمده است: «ضمن تبريك فرارسيدن سال نو و بهار طبيعت، به اطلاع هموطنان عزيز مي‌رساند باتوجه به فراهم شدن شرايط تشرف حجاج جمهوري اسلامي ايران به حج تمتع سال 1396، تمامي دارندگان قبوض وديعه‌گذاري علي‌الحساب حج تمتع تا 1385/04/31 مي‌توانند از دهه سوم فروردين ماه بر اساس شرايطي كه در اطلاعيه تكميلي اين سازمان اعلام خواهد شد، نسبت به انجام مراحل ثبت‌نام خود براي اعزام به حج تمتع 1396 اقدام كنند. از آنجايي كه براي سفر به حج تمتع امسال داشتن گذرنامه بين‌المللي با حداقل اعتبار تا 1396/12/05 ضروري است، لذا متقاضيان سفر به حج كه فاقد گذرنامه بوده يا اعتبار گذرنامه آنان كمتر از تاريخ فوق مي‌باشد، لازم است در فرصت مناسب نسبت به دريافت گذرنامه جديد به صورت انفرادي اقدام كنند.
 
تمام كساني كه قصد واگذاري قبوض وديعه‌گذاري حج تمتع خود به بستگان درجه يك (پدر، مادر، همسر، برادر، خواهر، فرزند) را داشته‌اند بايد قبل از فرارسيدن موعد ثبت‌نام در كاروان‌ها، به يكي از دفاتر خدمات زيارتي مجاز اين سازمان در سطح استان مراجعه و نسبت به ثبت و نهايي كردن اين فرآيند در سامانه جامع نقل و انتقال سازمان حج و زيارت اقدام كنند.
اطلاعيه تكميلي اين سازمان درخصوص زمان و نحوه ثبت‌نام واجدين شرايط اعزام به حج تمتع سال‌جاري، دهه سوم فروردين ماه از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان حج و زيارت به نشاني hajnews. ir و رسانه‌ها منتشر خواهد شد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار