کد خبر: 843779
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
نماينده وزير بهداشت در طرح سلامت نوروزي خبر داد
نماينده وزير بهداشت از كشف و معدوم‌سازي بيش از 11 هزار كيلوگرم مواد غذايي فاسد و غيربهداشتي طي دو روز گذشته خبر داد و اعلام كرد: 224 مركز مختلف در اين زمينه به مراجع قضايي معرفي شدند.
پيرحسين كوليوند در ارتباط با ارائه خدمات بهداشت محيط در دو روز گذشته اظهار داشت: بيش از 11 هزار و 730 مورد بازرسي از مراكز تهيه و توزيع و عرضه مواد غذايي همچنين اماكن عمومي، آرايشگاه‌ها و هتل‌ها صورت گرفته است.
 
وي افزود: بيش از 9 هزار مورد از اين بازرسي‌هاي انحصاري مربوط به مراكز تهيه و توزيع همچنين عرضه مواد غذايي حساس با اولويت كنترل بهداشت فردي و بهداشت مواد غذايي بوده است. نماينده وزير بهداشت ادامه داد: هزار و 990 مورد بازرسي نيز توسط كارشناسان بهداشت محيط از اماكن عمومي حساس با اولويت بهداشت فردي و تجهيزات از جمله آرايشگاه‌ها، هتل‌ها و مراكز اقامتي صورت گرفته است، همچنين 248 مورد بازرسي بهداشت محيط از اماكن بين راهي با اولويت كنترل بهداشت فردي و بهداشت مواد غذايي داشته‌ايم. كوليوند گفت: 399 مورد بازرسي نيز طي دو روز گذشته از سامانه‌هاي آبرساني داشته‌ايم و 81 مورد نيز بازرسي بهداشت محيط با اولويت كنترل دخانيات از مراكز عرضه قليان صورت گرفته است. وي از كشف و معدوم‌سازي 11 هزار و 345 كيلوگرم مواد غذايي فاسد و غيربهداشتي در دو روز گذشته خبر داد و اعلام كرد: 224 مركز و اماكن مختلف در اين زمينه به مراجع قضايي معرفي شدند.
 
نماينده وزير بهداشت خاطرنشان كرد: 5 هزار و 412 مورد كلرسنجي آب آشاميدني نيز در اين مدت صورت گرفته و 37 مورد از مراكز و اماكن مختلف در اين زمينه تعطيل شده است. همچنين 3 هزار و 574 مورد نمونه‌برداري ميكروبي آب و 2 هزار و 152 مورد نمونه‌برداري مواد غذايي صورت گرفته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار