کد خبر: 843747
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران :
رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران بعد از تعطیلی چند موزه پایتخت در ایام نوروز گفت : موزه ها نهاد های عمومی و متعلق به همه جامعه است و نباید سلیقه ای و بر اساس ساعت اداری آنها را اداره کرد.
رجبعلی خسروآبادی با انتقاد از عملکرد چند موزه پایتخت که بدون اطلاع اقدام به تعطیلی اماکن خود در تعطیلات نوروز نموده اند تاکید کرد : نهاد های دولتی به هنگام درخواست تاسیس موزه بر این موضوع اشراف دارند که فضایی که تبدیل به موزه شود دیگر یک نهاد عمومی است و باید برای رفاه مردم در دسترس عموم قرار گیرد.
مدیر کل میراث فرهنگی استان با اظهار اینکه : بستن چند موزه ی دولتی پایتخت موجب نارضایتی گردشگران داخلی و خارجی خواهد شد افزود : گزارش کاملی از این اقدام به استاندار تهران که به عنوان رئیس ستاد خدمات سفر های استان می باشد ارسال شد که مطمئن هستیم استاندار ، با مدیران متولی موزه های تعطیل برای این نارضایتی عمومی برخورد خواهد کرد.
وی در ادامه از اقدام ارتش جمهوری اسلامی ایران در دسترس عموم قرار دادن موزه جنگ (خانه تیمورتاش) برای بازدید هموطنان در ایام نوروز قدردانی کرد و افزود: با اینکه ورود به اماکن نظامی دارای محدودیت است اما دوستان ما در نیروی زمینی این شرایط رابرای اولین بار فراهم کردنند.
مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران از همشهریان و میهمانان نوروزی پایتخت خواست انتقادات و پیشنهادات خود را از نحوه ععملکرد مراکز اقامتی و گردشگري به شماره 09629 اعلام کنند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار