کد خبر: 843738
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که میزان محبوبیت «دونالد ترامپ» به 37 درصد کاهش یافته است و 60 درصد مردم آمریکا معتقدند ترامپ فریبکار است.

 فارس: طبق نظرسنجی دانشگاه «کوئینیاپیاک»، میزان محبوبیت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به 37 درصد کاهش پیدا کرد.

51 درصد از رأی‌دهندگان آمریکایی که در نظرسنجی کوئینیپیاک در بین تاریخ‌های 16 تا 21 مارس شرکت کردند اعلام کردند که از عمکرد ترامپ ناراضی هستند.

نظرسنجی قبلی کوئینیپیاک در تاریخ 7 مارس برگزار شد که در آن زمان میزان محبوبیت وی ترامپپ 41 درصد بود و 52 درصد نیز از عملکرد او ناراضی بودند.

این گزارش ادامه داد، خبر بدتر برای ترامپ این است که 60 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی اعلام کردند که فکر می‌کنند ترامپ فریبکار است و 55 درصد تأکید کردند که ترامپ مهارت‌های مدیریتی خوبی ندارد.

اکثر آمریکایی‌هایی که در نظرسنجی شرکت کرده بودند به ادعاهای ترامپ در خصوص شنود مکالمات تلفنی وی در حین مبارزات انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 توسط دولت «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا باور نداشتند و فقط 19 درصد باور داشتند که این شنود انجام شده است و 70 درصد چنین ادعایی را رد کردند.

73 درصد از افرادی که در نظرسنجی شرکت کردند، معتقدند که ترامپ و و دولت وی بدون ارائه هرگونه شواهدی، اظهاراتی را مطرح می‌کند.

این نظرسنجی با یک نمونه یکهزار و 56 نفری و با درصد خطای مثبت و منفی 3 انجام گرفته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار