کد خبر: 843708
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
رئیس‌جمهوری روز دوشنبه در آغازین ساعات سال ١٣٩٦ با حضور در مجتمع خدمات بهزیستی و توانبخشی شهدای هفتم تیر، از این مجتمع بازدید کرد.
پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز دوشنبه در آغازین ساعات سال ١٣٩٦ با حضور در مجتمع خدمات بهزیستی و توانبخشی شهدای هفتم تیر، از این مجتمع بازدید کرد.

وی در این بازدید که دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور داشت،  در فضایی صمیمی با معلولان و کارکنان این مرکز دیدار کرد.

روحانی در جمع فرزندان و افراد تحت پوشش این مرکز در سخنانی ضمن تبریک سال نو به آنان ، اظهار امیدواری کرد: سال جدید سالی سرشار از برکت، دلخوشی و سرزندگی برای ملت بزرگ ایران باشد.

رئیس‌جمهور افزود: پیام بهار برای ما این است که باید ناامیدی‌ها را کنار بگذاریم و زمستان هرچند سخت و طولانی باشد در نهایت به پایان خواهد رسید.

روحانی اظهار داشت: عزیزانی که دچار رنج جسمی هستند، بی تردید روزهای راحتی را نمی‌گذرانند، اما آنچه می‌تواند مارا در زندگی کمک کند، نشاط روحی و توکل به خداوند است و باید این قاعده را در ذهن خود بسپارید که هرکه سختی‌های زندگی بیشتری دارد خداوند برای او اجر و مزد بالاتری در نظر خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: صبر، تحمل و نشاط شما و فعالیت‌های هنری و فرهنگی  و علمی شما نشان از این است که خداوند استعداد لازم را برای این اقدامات به شما عطا کرده است.

روحانی خطاب به معلولان این مرکز افزود: وظیفه ما این است که در کنار شما باشیم و مردم هم وظیفه دارند تا شما را یاری کنند. همه پدران و مادران جامعه باید نسبت به شما احساس پدری و مادری کنند.

رئیس‌جمهوری با تجلیل از زحمات و خدمات پرسنل این مرکز و نیروهای بهزیستی در سراسر کشور، گفت: خداوند به همه شما توفیق خدمت داده است و این تلاشها بسیار ارزشمند است.

روحانی ادامه داد: تلاش دولت بر این است که شرایط بهتری را برای زندگی شما فراهم کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد سال جدید، سال مهربانی های بیشتر و سربلندی برای ملت و کشور عزیز ما باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار