کد خبر: 843693
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات کشور از برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 150 شهر کشور خبر داد.

جوان آنلاین: امیر شجاعان رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با فارس، از برگزاری تمام الکترونیکی پنجمین دوره انتخابات شوراها در 150 شهر کشور خبر داد.

وی افزود: شهرهایی که دارای اعضای شورای شهر 7 تا 9 نفره هستند شامل اجرای این طرح خواهند بود که در این رابطه اکثر این شهرها به جز چند شهر به دلیل عدم وجود زیرساخت‌های لازم انتخابات‌شان تماماً الکترونیکی برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: بر این اساس در پنجمین دوره انتخابات شوراها در 10 هزار شعبه، اخذ رای و شمارش آراء به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

شجاعان درباره فرایند آموزش مردم و دست‌اندرکاران برای به کارگیری این دستگاه‌ها گفت:‌ در ایام باقیمانده تا انتخابات تیزرهای تبلیغاتی از سوی صدا و سیمای استان‌ها به منظور آموزش مردم پخش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:‌همچنین نصب بنر حاوی آموزش استفاده از این دستگاه‌ها محل اخذ رای و برگزاری مانورها برای دست‌اندرکاران و غیره برای آموزش استفاده از این دستگاه‌ها در دستور کار ما قرار دارد.

رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات کشور گفت: کار با دستگاه‌های الکترونیکی اخذ رای بسیار ساده است و به راحتی قابل استفاده هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار