کد خبر: 843667
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
رئيس ستاد مركزي راهيان نور كشور گفت: با همكاري نيروي انتظامي و بسيجيان هميار پليس تاكنون مشكل امنيتي و ترافيكي در راهيان نور نداشته‌ايم.
سردار سرتيپ بهمن كارگر، رئيس ستاد مركزي راهيان نور كشور در گفت‌وگو با سيماي خوزستان اظهار داشت: مشكل امنيتي و ترافيكي در رابطه با سفرهاي راهيان نور تاكنون نداشته‌ايم و اين به دليل حضور و همكاري خوب ناجا با مجموعه راهيان نور بوده است. علاوه بر اين حضور بسيجيان هميار پليس در كاروان‌هاي راهيان نور نيز در كسب اين موفقيت تأثيرگذار بوده است.
 وي افزود: از 6 ميليون زائري كه سال گذشته، در هفت استان كشور حضور پيدا كردند، 40 درصد با وسايل نقليه شخصي در يادمان‌هاي شهدا حضور يافتند. يادمان‌هاي دفاع مقدس از نظر كمي و كيفي آمادگي پذيرايي از زائران را دارند، البته توصيه مي‌كنيم براي حضور بهتر در يادمان‌ها نرم‌افزاري را كه در روز 20 اسفند رونمايي شد از سايت راهيان نور دريافت و در گوشي‌هاي همراه خود نصب كنند تا بدين وسيله راهنمايي‌هاي لازم را دريافت كنند.
 
سردار كارگر بيان داشت: برابر مصوبه هيئت امناي بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس كه برخي از اعضاي دولت نيز در آن عضويت دارند در پيشنهادي به دولت اعلام شد كه زائران راهيان نور آمادگي دارند در خوزستان درختكاري داشته باشند.
 
 رئيس ستاد مركزي راهيان نور كشور خاطرنشان كرد: از 700 هزار نفري كه از 20 اسفند تا 20 فروردين 95 در مناطق يادماني حضور يافته بودند، 90 درصدشان در خوزستان حضور پيدا كردند كه امسال با توجه به رشد 8 تا 10 درصدي، اين جمعيت مي‌تواند نقش مهمي در درختكاري در خوزستان داشته باشد.
 
وي بيان كرد: ما 57 يادمان دفاع مقدس در هفت استان كشور داريم كه سال گذشته 6 ميليون نفر از سراسر كشور از اين يادمان‌ها بازديد كردند. همچنين در سه سال اخير به واسطه بهبود زير‌ساخت‌ها و مسيرهاي ارتباطي و نيز حضور خوب پليس در مسيرها، تصادفات منجر به فوت يا جراحات شديد در بين زائران سرزمين‌هاي نور نداشتيم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار