کد خبر: 843664
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
جنگ صدام، تهديدات داعش و جنگ۳۳ روزه را ديپلماسي انقلابي خاموش كرد؛ اين ليبرال‌ها و محافظه‌كارها هستند كه شعله جنگ را در منطقه روشن كرده‌اند.
به گزارش مهر، محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام طي سخناني در جمع صدها تن از استادان، متخصصان و نخبگان بسيجي لرستان گفت: بسيجيان و پاسداران ما در زندگي خود انتخاب بزرگي به نام ايثار انجام داده‌اند. آنها اسلام و مردم را بر خود ترجيح داده‌اند و از منافع شخصي براي منافع ملي عبور كرده‌اند و اين سرچشمه جوشان انقلابي‌گري ماست. فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با تجليل از حماسه‌آفريني مردم استان لرستان گفت: سربازان ما اكنون در سواحل مديترانه‌اند و موشك‌هاي ما با برد بالا و دقيق ساخته مي‌شوند. اما انقلاب هنوز در چرخه كشاورزي، صنعت، خودروسازي و فناوري، ميدان و فرصت پيدا نكرده، بنابراين بايد به‌پيشروي خود ادامه بدهيم. دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: بايد در مياديني كه انقلاب جلو رفته، تكليف خود را شناسايي كنيم. بايد به منطقه پيراموني‌مان نظم بدهيم. سوريه را تقويت كنيم. عراق را نظم ببخشيم و از برقراري امنيت فراتر برويم تا ايران منطقه‌اي را با ديپلماسي انقلابي تشكيل دهيم. رضايي با تأكيد بر ضرورت تشكيل مجلس و دولت و دستگاه‌هاي انقلابي ادامه داد: ديپلماسي انقلابي به دنبال خاموش كردن جنگ است. جنگ صدام، تهديدات داعش و جنگ۳۳ روزه را ديپلماسي انقلابي خاموش كرد.
 
اين ليبرال‌ها و محافظه‌كارها هستند كه شعله جنگ را در منطقه روشن كرده‌اند. در ديپلماسي انقلابي هم نرمش قهرمانانه و هم سيلي عبرت وجود دارد تا عده‌اي نيايند و با رفتارهاي ماجراجويانه از امنيت ايجادشده سوء‌استفاده كنند. دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: ما بايد راه انقلاب را در عرصه‌هايي كه به آنها ورود پيدا نكرده باز كنيم تا مردم طعم ارزش‌هاي انقلاب را در معيشت و اقتصاد خود بچشند. بايد سياست‌هاي ابلاغي مقام معظم رهبري را در همه عرصه‌ها اجرايي كنيم تا شاهد تحول و پيشرفت باشيم. اگر انقلاب در اقتصاد ما وارد شده بود، الآن در كنار مستشاران، تجار ما نيز در سوريه و عراق و كشورهاي اسلامي، فعال بودند. بايد مردم را باارزش‌هاي انقلابي وارد اقتصاد كرد تا جوانان ما، ايران را آباد كنند. وي تشكيل ايالت‌هاي اقتصادي با روحيه انقلابي و اقتصاد مقاومتي را گامي مؤثر براي اصلاح اقتصاد كشور و مردمي كردن آن دانست و گفت: با سازمان دولتي نمي‌توان كاري كرد؛ چراكه اقتصاد را مردم و پيشگامان اقتصادي كه همان متخصصان متعهد هستند، مي‌توانند متحول كنند. البته موانعي هم وجود دارد و بايد اختيار لازم را براي مردم قائل شد. همچنان كه در جنگ هم مردم با كنار زدن موانعي كه آقاي بني‌صدر ايجاد كرده بود، موفق شدند و از سال دوم جنگ شاهد فتح الفتوح بوديم. رضايي تصريح كرد: آتش‌سوزي قطار در مسير مشهد، توقف چندين ساعته هواپيما  روي باند فرودگاه، تحصن جانبازان و اعتراض بازنشستگان نيروهاي مسلح و شرمندگي مردان اين سرزمين در مقابل خانواده‌هايشان در شأن جمهوري اسلامي نيست و اين نشان مي‌دهد كه اشكالي هست؛ بنابراين دوستداران انقلاب اسلامي به صحنه بيايند و منتظر كارت دعوت نباشند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار