کد خبر: 843640
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان قرعه‌كشي شد
رئال مادريد و بايرن مونيخ حريف يكديگر در ليگ قهرمانان اروپا شدند. قرعه‌كشي مرحله يك چهارم نهايي اين رقابت‌ها ديروز برگزار شد و هشت تيم حاضر در اين مرحله حريفان خود را شناختند.
نویسنده: شيوا نوروزي

رئال مادريد و بايرن مونيخ حريف يكديگر در ليگ قهرمانان اروپا شدند. قرعه‌كشي مرحله يك چهارم نهايي اين رقابت‌ها ديروز برگزار شد و هشت تيم حاضر در اين مرحله حريفان خود را شناختند. در حساس‌ترين بازي بايرن مونيخ به جنگ رئال مي‌رود. اين اولين بار در 15 سال گذشته است كه اين دو تيم در يك چهارم نهايي سد راه هم مي‌شوند. كارلتو در حالي بايد بايرن را در اين ديدار حساس هدايت كند كه سه‌سال پيش اين مربي با رئال موفق شد بايرن مونيخ را در نيمه‌نهايي حذف كند. آخرين مصاف دو تيم در سال 2014 بود كه در مجموع رئال پنج بر صفر به پيروزي رسيد و بايرن را حذف كرد. رئال و بايرن در دور حذفي 10 بار به مصاف هم رفتند و پنج برد سهم هر يك بوده است. زين الدين زيدان سرمربي فعلي بايرن دستيار سابق آنچلوتي در رئال بوده است. كارلو آنچلوتي سرمربي فعلي باواريايي‌ها و سرمربي اسبق رئال در اولين واكنش نسبت به قرعه‌اي كه نصيب بايرن شده اظهار داشت: «بازي ويژه‌اي براي من خواهد بود. رويارويي با رئال براي همه ما جذاب است. انگيزه ما به بالاترين حد ممكن رسيده و هدف‌مان اين است كه در اين فصل فاتح ليگ قهرمانان شويم. معتقدم كه توانايي شكست رئال را داريم با اين حال آنها نيز تيم قدرتمندي هستند و يكي از بهترين مربيان را در اختيار دارند.‌»
 
از بين تيم‌هاي يوونتوس و بارسلونا نيز يك تيم بايد از دور رقابت‌ها كنار برود. آبي و اناري‌ها كه فصلي پرفراز و نشيب را گذرانده‌اند حالا بر بقا در ليگ قهرمانان بانوي پير را پيش‌رو دارند. بازگشت دني آلوس مدافع پيشين بارسا به نيوكمپ از جمله نكات جالب اين بازي خواهد بود. آخرين جدال يووه و بارسا دو فصل قبل در فينال انجام شد كه با قهرماني كاتالان‌ها به پايان رسيد. پاول ندود نايبي رئيس باشگاه يوونتوس با اشاره به بازي با بارسلونا گفت: «‌رويارويي با بارسلونا جذاب است. آنها يكي از مشهورترين تيم‌هاي دنيا هستند و بايد براي شكست‌شان تمركز كنيم.
در واقع اميدواريم كه بدون ترس رودرروي بارسا به ميدان برويم.‌‌» بورسيا دورتموند هم با موناكو فرانسه روبه رو مي‌شود؛ اين اولين رويارويي دو تيم در ليگ قهرمانان است. اتلتيكومادريد نيز تيم شگفتي‌ساز لسترسيتي را در پيش دارد. فينال اين دوره در ورزشگاه ميلينيوم شهر كارديف ولز برگزار خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار