کد خبر: 843600
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد از فعالیت مساجد مشهد برای استقبال از زائران در ایام نوروز به صورت شبانه روزي خبر داد.

علی قناویزچی گفت : فراهم نمودن امکان عبادت و ارائه خدمات برای زائران در طول شبانه روز به خصوص در ساعات پایانی شب و بامداد و ارائه خدماتی مانند سرویس‌های بهداشتی، مهیا نمودن آب جوش و ارائه محصولات اطلاع رسانی از جمله خدماتی است که می تواند با همکاری مساجد در این ایام ارائه ‌شود.

وی با اشاره به زمانبندی فعالیت مساجد شبانه روزی در ایام نوروز، ابراز کرد: بهره‌برداری عملیاتی از مساجد شبانه روزی از26 اسفندماه تا پایان 14 فروردین ماه خواهد بود.

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد به اسامی مساجد شبانه‌روزی که در ایام نوروز به زائران امام رضا(ع) خدمت‌رسانی می‌کنند اشاره کرد و گفت: مسجد حضرت رسول واقع در جاده قوچان بعد نیروگاه توس، مسجد امام حسن عسکری واقع در میدان عسگریه، مسجد72تن در حاشیه میدان امام حسین، مسجدالرضا در شهرک شهیدرجایی بین حر45و47، مسجدامام محمدتقی، نبش قرنی16 و حضرت عباس(ع) واقع در بلوار جمهوری، بین جمهوری 6 و 8 از جمله مساجدی هستند که در این ایام به صورت شبانه‌روزی خدمت‌رسانی می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار