کد خبر: 843594
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان با بيان اينکه طرح آرامش بهاری در ۱۰ بقعه دامغان اجرا می‌شود از برگزاری برنامه سال‌تحویل در آستان تمام امام‌زادگان (ع) این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی میرکو با تشریح برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه دامغان در روزهای پایانی سال و با اشاره به وجود مقدس ۳۸ امامزاده (ع) در شهرستان دامغان اظهار کرد: برنامه‌های متعددی در طول سال متناسب با مناسبت‌های مختلف در آستان مطهر امامزادگان برگزار کردیم.

وي با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در ۱۰ بقعه دامغان تصریح کرد: برنامه آرامش بهاری به شکل ویژه‌ای در این ایام از ۲۷ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

میرکو با بیان اینکه به مناسبت روز لیلةالرغایب اولین روز ماه رجب مراسم ویژه‌ای را در آستان امام‌زادگان جعفر و محمد (ع) دامغان برگزار خواهیم کرد، با اشاره به قدمت هفت ساله طرح آرامش بهاری تصریح کرد: این طرح در آستان امام‌زادگان شاخص شهر دامغان با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان با اشاره فعالیت پنج روحانی مبلغ از حوزه علمیه قم در شهرستان دامغان اضافه کرد: مبلغان در ابعاد مختلف، اطلاعات معنوی مسافران را بالا می‌برند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار