کد خبر: 843590
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
یک هزار و 436 اقدام عملیاتی حول محورهای تعیین ‌شده در قرارگاه انجام‌ گرفته و نهادینه کردن و تبدیل‌ شدن آن به یک فرآیند مهم‌ترین اقدامی است که توسط این قرارگاه در شهرداری اصفهان انجام شد.

دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی در شهرداری اصفهان با عنوان کردن مطلب فوق و با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با اقتصاد مقاومتی گفت: سعی کرده‌ایم بر اساس واقعیت عملکرد شهرداری اصفهان در حوزه تحقق اقتصاد مقاومتی را به اطلاع عموم برسانیم.

محمدرضا جان‌نثاری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اینکه ایشان شعار سال را اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند، افزود: باید صادقانه به مردم ارائه گزارش در زمینه اقتصاد مقاومتی داشته باشیم تا خللی در مبحثی صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در ابتدای سال قرارگاه اقتصاد مقاومتی را راه‌اندازی کرد، ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی بهترین راه‌ حل برون ‌رفت از مشکلات است که رئیس شورای اسلامی شهر هم حمایت خود را به ‌صورت کامل از این قرارگاه در همان ساعت ابتدایی اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه هیچ هزینه و تجهیزاتی برای راه‌اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی استفاده نشد، اضافه کرد: فقط یک نفر برای دبیرخانه این قرارگاه دعوت شد و بعد از آن از تمام توان داخل خود شهرداری برای تحقق شعار سال گام برداشت یعنی کاملاً نگاه به درون خود شهرداری داشتیم.

جان‌نثاری تأکید کرد: عدم خرید و مصرف جنس خارجی که مشابه آن در داخل وجود دارد، صرفه‌جویی و جلوگیری از اسراف،‌ مدیریت انرژی، اصلاح نظام درآمد و ایجاد درآمد پایدار، شفاف‌سازی مباحث پولی و مالی در شهرداری و فرهنگ‌سازی در این رابطه از اقدامات قرارگاه اقتصادی مقاومتی در بدنه شهرداری اصفهان بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار