کد خبر: 843586
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:
آیت‌الله موحدی کرمانی با بیان اینکه برجام به عنوان یک تجربه بی‌اعتمادی به آمریکا را ثابت کرد گفت: همین یک تجربه بس است و دیگر تجربه مجدد نکنیم چرا که آمریکا ثابت کرد دشمن ما است و دیپلمات‌های ما می‌گویند آمریکا به تعهدات خود عمل نمی‌کند.

جوان آنلاين: آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران با اشاره به قرار داشتن در آستانه سال جدید اظهارداشت: باید یک محاسبه‌ای کنیم که در یکسال گذشته چه کرده‌ایم و چقدر ارتقا داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه برجام به عنوان یک تجربه بی‌اعتمادی به آمریکا را ثابت کرد گفت: همین یک تجربه بس است و دیگر تجربه مجدد نکنیم چرا که آمریکا ثابت کرد دشمن ما است. رهبری فرمودند همچنین دیپلمات‌های ما می‌گویند  آمریکا به تعهدات خود عمل نمی‌کند.

خطیب موقف نماز جمعه تهران تصریح کرد: قرار بود بعد از 6 ماه تمام تحریم‌ها برداشته می‌شود، نه تنها برداشته نشد بلکه تحریم‌های دیگری به بهانه‌های امنیتی برداشته شد کسی که به حرف و تعهدات و وعده‌هایش پایبند نیست چطور می‌شود با آن گفت‌وگو کرد. 

آیت‌الله موحدی کرمانی با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت: رهبری فرموده‌اند ادامه وضع فعلی تولید داخلی یعنی بیکاری و این دیگر ربطی به آمریکا ندارد. مسئولان برای این بیکاری خانمان‌سوز فکری کنند. اثر سمینارها و جلسات برای رفع مشکلات مردم چیست نکند تنها حرف باشد و عملکرد هیچ.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار