کد خبر: 843552
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
فرمانده انتظامی استان البرز خبرداد
فرمانده انتظامی استان البرز از افزایش ۸۱ درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان خبر داد و گفت: میزان کشفیات کالای قاچاق در سال جاری ۸۰۹ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال بوده است.

سردار بخشعلی کامرانی صالح در نشست خبری که در ستاد فرماندهی استان برگزار شد با اشاره به کاهش حوادث ناشی از مراسم چهارشنبه آخر سال در استان طی دو سال، گفت: وظیفه نیروی انتظامی ایجاد نظم و آرامش در جامعه است

سردار کامرانی صالح در بخش دیگری به استقرار بیش از ۳۰ ایستگاه نوروزی در استان و توزیع بیش از ۱۰۰ هزار بروشور به مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: با توجه به آغاز سال جدید نیروی انتظامی اقدامات لازم برای تامین امنیت سفرهای نوروزی را انجام می دهد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به تاثیرگذاری خانواده ها در کاهش جرائم سایبری، گفت: پلیس در حوزه های کاهش جرائم سایبری راهکار های بسیاری ارائه کرده است اما والدین باید در فرهنگ سازی استفاده از فضای مجازی با ما همکاری بیشتری داشته باشند.

 

برقراری ۸۰۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ در البرز

سردار کامرانی صالح در بخش دیگری به اهمیت اطمینان میان مردم و پلیس تاکید کرد و گفت: در سال جاری بیش از ۸۰۰ هزار تماس از سوی مردم با پلیس ۱۱۰ برقرار شده است که این مهم نشان از اطمینان و اعتماد شهروندان به پلیس است.

 فرمانده انتظامی استان البرز از افزایش ۲۰ درصدی تماس مردم به پلیس ۱۴۹ که انتقادات و پیشنهادات مردمی است خبر داد و عنوان کرد: نیروی انتظامی در حوزه انتقادات و پیشنهادات در سال جاری بیش از ۴۶ هزار تماس از سوی مردم داشته است.

وی به برگزاری بیش از ۱۵ نمایشگاه در پارک و بوستان های استان اشاره کرد که در حوزه اخلاق و فرهنگی فعالیت داشته اند و گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ها برخورد خوب پلیس با مردم بود که در این حوزه تلاش و پیگیری های بسیاری انجام شد.

 

اهمیت همکاری رسانه ها با پلیس

فرمانده انتظامی استان البرز به پخش هشت هزار دقیقه ای برنامه اطلاع رسانی پیشگیری از وقوع جرم، آموزش های همگانی، پلیس فتا و غیره از مرکز صدا و سیمای استان اشاره کرد و گفت: تمام رسانه های استان البرز در راستای فرهنگ سازی و آموزش به شهروندان تاثیر گذاری بسیار بالایی دارند.

سردار کامرانی صالح بر همکاری همه نهادها با نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: بیش از یکهزار و ۵۰۰ جلسه در سال جاری با نهادهای متولی و اولیای دانش آموزان برگزار شد که خوشبختانه بازخورد خوبی در سطح جامعه داشته است.

وی به صدور بیش از ۱۱۵ هزار گذرنامه در استان البرز اشاره کرد و گفت: همچنین در موضوع تشخیص هویت و نقل و انتقالات بیش از ۵۰ هزار فقره شماره گذاری پلاک انجام شد و آموزش بیش از ۱۱ هزار نفر به صورت چهره به چهره توسط نیروی انتظامی به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در سال جاری انجام شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار