کد خبر: 843485
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
همزمان با ایام نوروز ۹۶ صورت می گیرد:
رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: در ایام نوروز سال جدید، برگزاری تورهای ویژه گردشگری به خانواده شهدا و خانواده های محروم ، خدمات تفریحی و گردشگری رایگان صورت می گیرد.
به گزارش جوان آنلاين به نقل از روابط عمومی ستاد گردشگری شهرداری تهران، فرزاد هوشیار پارسیان در خصوص تورهای رایگان ستاد گردشگری گفت: ستاد گردشگری شهرداری تهران امسال در نظر دارد تورهای گردشگری ویژه خانواده های کم برخوردار محلات ۵۲ گانه شهر تهران را به صورت نیم روزه برگزار کند .
وی افزود: روزانه یک تور تهرانگردی با ظرفیت ۴۰ نفر ، در قالب طبیعت گردی ، اماکن تاریخی و مذهبی در هر منطقه در نظر گرفته شده و دستور العمل های لازم جهت برنامه ریزی به مناطق ابلاغ و با توجه به صلاحدید و نظر معاونین اجتماعی مناطق، اجرایی می شود.

هوشیار پارسیان خاطر نشان کرد: افراد محروم توسط بانک اطلاعات مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران شناسایی و به ستاد گردشگری معرفی شدند تا ضمن بهره مندی از بیمه و امکانات تورها، اوقات فراغت متنوعی را در پایتخت تجربه کنند.

رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران عنوان کرد: بر اساس مذاکرات و برنامه ریزی های انجام شده با اداره کل ایثارگران شهرداری تهران، در نظر داریم تور ویژه تهرانگردی، مختص خانواده شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و آتش نشان را به صورت نیم روزه برگزار کنیم .

وی در پایان گفت: ستاد گردشگری شهرداری تهران روزانه میزبان ۵ خانواده شهید مناطق ۲۲ گانه تهران ، در تورهای گردشگری است و تا پایان سال ۹۵ ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار