کد خبر: 843476
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
مدير كارگروه فناوري و نوآوري ستاد توسعه فناوري‌هاي مواد و ساخت پيشرفته معاونت علمي از حمايت طرح‌هاي دانش‌بنيان با ريسك بالا در سال آينده خبر داد...
مدير كارگروه فناوري و نوآوري ستاد توسعه فناوري‌هاي مواد و ساخت پيشرفته معاونت علمي از حمايت طرح‌هاي دانش‌بنيان با ريسك بالا در سال آينده خبر داد. سيد امير غفاري با اشاره به اقدامات انجام شده در اين ستاد اظهار كرد: پس از شكل‌گيري اين كارگروه در سال 95 حمايت از شركت‌هاي دانش‌بنيان اين حوزه و طرح‌هاي توسعه بازار در اولويت فعاليت‌هاي كارگروه فناوري و نوآوري ستاد قرار گرفت و در اين راستا از شش طرح حمايت شد.
غفاري با بيان اينكه علاوه بر آن شركت‌هاي دانش‌بنياني كه قبلاً محصولي را توليد كرده بودند، براي افزايش ظرفيت توليد و بازار رساني مورد حمايت قرار گرفتند، خاطرنشان كرد: در حال حاضر نيز حمايت از طرح‌هاي فناورانه كه بازار و مشتري داشته باشند يكي از اولويت‌هاي اين كارگروه است كه در صورت اعلام نياز پس از كمك براي ثبت شركت دانش‌بنيان حمايت براي توليد از آنها انجام مي‌شود. مدير كارگروه فناوري و نوآوري ستاد توسعه فناوري‌هاي مواد و ساخت پيشرفته معاونت علمي از حمايت اين ستاد از ريسك طرح‌هاي دانش‌بنيان اين حوزه خبر داد و افزود: در سال آينده نيز از طرح‌هاي فناورانه شركت‌هاي دانش‌بنيان به منظور توسعه فناوري اين حوزه انجام خواهد شد با اين تفاوت كه در سال آتي حمايت از طرح‌هاي فناورانه كه ريسك بالاتري دارند در دستور كار كارگروه قرار دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر